کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فلسطین مرکز ثقل جهان اسلام/ شرکت در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف دینی است

23 تير 1393 ساعت 13:58

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان های حقوق بشر و سازمان ملل با سکوت خود اسرائیل را در انجام جنایات و کشتار خود کمک می کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر علی گرجی در جلسه ستاد انتفاضه و قدس شهرستان شهرکرد گفت: امروز فجایعی که در غزه رخ می دهد و جنایاتی که صهیونیست ها انجام می دهند اعتراض تمام دنیا را به دنبال دارد.

گرجی بیان داشت: تشکیل دولت صهیونیستی خواست استعمار بوده است و امروز هم همین استعمار و سازمان های حقوق بشر و سارمان ملل با سکوت خود در برابر جنایات و کشتار اسرائیل به این رژیم جعلی کمک می کنند.

گرجی با اشاره به اهمیت و جایگاه فلسطین و مسجدالاقصی تصریح کرد: مسجدالاقصی اولین قبله مسلمانان و سومین مسجد مقدس است که یک رکعت نماز در آن ثواب ۵۰۰ رکعت نماز را دارد.

وی افزود: فلسطین به خاطر اینکه محل ظهور و سکونت پیامبران الهی بوده است سرزمینی مبارک است و از دیدگاه مسلمانان فلسطین سرزمین حشر و مرکز ثقل جهان اسلام است.

گرجی اذعان داشت: اعلام حکیمانه و تدبیر الهی امام(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس بر اهمیت مسئله فلسطین صحه گذاشت و دستاوردهایی را به دنبال داشت.

وی، نگاه ویژه انقلاب اسلامی به جهان اسلام، وحدت جهان اسلام پیرامون فلسطین، شکل گیری انتفاضه و ایجاد حرکت های اسلامی با عنوان بیداری اسلامی را از جمله این دستاوردها دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اظهار داشت: در بیانات امام (ره) اساسی ترین محور، محو رژیم اشغالگر قدس بوده است و امروز اسرائیل در بدترین و سخت ترین شرایط قرار دارد و نمی تواند جلوی مقاومت غزه و موشک های حماس بایستد و موجی از وحشت در دل صهیونیست ها ایجاد شده است.

وی، برجسته سازی رویکرد و راهبرد امام(ره) در طراحی و ابتکار روز قدس، تبیین دیدگاههای رهبری درباره چگونگی تحقق آرمان قدس، تبیین اهداف پنهان و آشکار جبهه تروریستی غربی عربی داعش علیه ملت عراق و سوریه، برجسته سازی پیامدهای موج بیداری اسلامی را از جمله سیاستهای ستاد انتفاضه و قدس استان برشمرد.

گرجی از برگزاری ۳۵ راهپیمایی در ۳۵ نقطه استان به طور متمرکز خبر داد و اظهار داشت: در شهرستان شهرکرد در ۸ شهر این مراسم برگزار می شود.

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف دینی دانست و خاطر نشان کرد: مراسم روز قدس در شهرکرد از ساعت ۱۰:۳۰ از چهار راه بازار، چهار راه ولیعصر، چهارراه فردوسی، چهار راه بوعلی سینا و بلوار ایت الله طالقانی تا مصلی برگزار می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16171

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16171/فلسطین-مرکز-ثقل-جهان-اسلام-شرکت-راهپیمایی-روز-قدس-یک-تکلیف-دینی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir