کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حملات رژیم اشغالگر صهیونیست در سکوت خبری/ عکس العمل قابل تامل سازمان کشورهای غاصب

24 تير 1393 ساعت 12:52

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در بهبوهه بازی های جام جهانی، رژیم اشغالگر صهیونیست در سکوت خبری حملات و یورش خود را به مردم غزه به بهانه ربوده شدن سه شهروند صهیونیستی آغاز کرد


به گزارش جهانبین محسن شیر محمدی در گفتگو با کلار اظهار داشت: هدف رژیم صهیونیستی این است که بین کشورهای اسلامی و گروه های مقاومت تفرقه ایجاد کند و با دلسرد نمودن گروه های مقاومت و فلسطین به اهداف شوم خود که تسخیر نوار غزه است جامه عمل بپوشاند.

وی گفت در صحنه بین الملل شاهد آن هستیم که اجیر خواران آمریکا و اسرائیل در عراق،افغانستان و کشور فلسطین دنبال اهداف استعماری خود هستند که خوشبختانه در افغانستان با توافقی که بین دوطرف در مرحله دوم حاکم شد تا حدودی این فتنه کنترل شد.

شیر محمدی ادامه داد: با موفقیت هایی که ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی در عراق جلوی گروهک وحشی واسلام نمای داعش را گرفتندکه آمریکا و اسرائیل را در بحث عراق ناکام گذاشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که راکدها و موشک های گروه های مقاومت فلسطین دلهره و اظطراب را در دل رژیم غاصب ایجاد نمود تصریح کرد: خوشبختانه اتحاد و همدلی بین مردم فلسطین مستحکم تر شد.

وی نقش سازمان بین الملل را در این خصوص قابل تامل دانست و گفت: سازمان کشورهای غاصب که بایستی در راستای منافع کل کشورها باشد صرفا با تایید حرکات رژیم غاصب با اعلام آتش بس اکتفا کرد.

شیر محمدی با بیان این که کشورهای غربی وبه ظاهر اسلامی عرب در حد اعلام یک بیانیه هم اقدامات این رژیم غاصب را محکوم نکردند تصریح کرد:این چیزی نیست به جز این که این کشورها جیره خوارو نوکران حلقه به گوش رژیم صهیونیستی و آمریکا باشند که به فرموده مقام معظم رهبری اگر این جریانات ادامه یابد این موج، کشورهای اسلامی عرب را هم در گیر خواهد نمود.

وی در پایان وحدت واقعی و عملی بین کشورهای اسلامی را عامل شکست استعمار وجلوگیری از زیاده خواهی های رژیم غاصب و کشورهای استعمارگر دانست.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16166

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16166/حملات-رژیم-اشغالگر-صهیونیست-سکوت-خبری-عکس-العمل-قابل-تامل-سازمان-کشورهای-غاصب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir