کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ارشاد اسلامی استان:

استکبار جهانی هیچ گاه از دشمنی و غرض‌ورزی با نظام جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارد

23 تير 1393 ساعت 9:17

اگر امروز پرونده هسته‌ای بهانه مخالفت و ضربه زدن به نظام قرار گرفته است، بی‌تردید با حل و فصل این موضوع مباحث دیگری همچون حقوق بشر و حقوق زنان دستاویز خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روز قدس را یکی از یادگارهای مهم امام راحل برای تمامی مسلمانان جهان دانست و با اشاره به دور جدید حملات و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه، افزود: روز قدس باید به بهترین شکل ممکن برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین گرامی داشته شود.

وی با اشاره به این که استکبار جهانی هیچ گاه از دشمنی و غرض‌ورزی با نظام جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارد، یادآور شد: اگر امروز پرونده هسته‌ای بهانه مخالفت و ضربه زدن به نظام قرار گرفته است، بی‌تردید با حل و فصل این موضوع مباحث دیگری همچون حقوق بشر و حقوق زنان دستاویز خواهد شد.

کارگران گفت: امروز در وضعیت بسیار حساس و ویژه تاریخی قرار داریم و حضور مردم در صحنه ضروری است.

وی اضافه کرد: ‌امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، پشتوانه محکمی برای انقلاب های اسلامی ایجاد کرد که ثمره آن را در خیزش های اخیر در کشورهای اسلامی می توان دید.

وی بیان کرد: ایران و جهان اسلام به وحدت نیاز دارد و اگر دشمن روزی دچار تصور باطل و خامی شد این مردم هستند که باید با حضور در صحنه و حمایت از مقام معظم رهبری از آرمان های امام راحل و انقلاب دفاع کنند.

وی با تاکید بر لزوم حضور هوشیارانه و بابصیرت مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند در حمایت از آرمان‌های به حق مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نقش بسیار موثری داشته باشد.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال در واقع در راستای استمرار بیداری اسلامی در جهان است و اطمینان داریم که بار دیگر مردم ایران اسلامی و استان حضوری حماسی در این راهپیمایی دارند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 16147

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16147/استکبار-جهانی-هیچ-گاه-دشمنی-غرض-ورزی-نظام-جمهوری-اسلامی-دست-برنمی-دارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir