کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان:

عفاف و حجاب ضامن حفظ کرامت و حقوق بانوان است

21 تير 1393 ساعت 10:33

عفاف و حجاب به عنوان ضامني براي حفظ حقوق، كرامت و شرافت انساني بانوان در جامعه است.


به گزارش جهانبین نیوز، علي گرجي با اشاره به بيست و يكم تيرماه روز ملي عفاف و حجاب اظهار کرد: دختران و زنان محجبه سنگربانان کرامت، شرافت، عفت و اخلاق عمومی در جامعه هستند.

وی، اين روز را فرصت مغتنمي براي با تبیین و بازاندیشی اهميت حفظ گوهر ارزشمند حجاب و عفاف در جامعه دانست و افزود: با بررسی ابعاد، زوایا و محسنات حجاب برتر و عفت عمومی مي‌توان جامعه را برای حضور بيشتر و پرشورتر زنان و دختران امن کرد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان حضور بانوان ايراني با حجاب كامل در عرصه‌هاي بين‌المللي را از افتخارات انقلاب‌اسلامي عنوان كرد و گفت: کم نیستند بانوان محجبه‌ای که با اقتدار کامل در عرصه مختلف علمی، عرصه‌های گوناگون ورزشی، هنری، اجتماعی حاضر شده و صاحب درجات برتر و نشان‌های ملی و جهانی غرورانگیزی براي كشور شدند.

گرجی، حضور بانوان در عرصه‌هاي مختلف سياسي اجتماعي را همدوش با مردان و بلكه در مواردي جلوتر از آنان ذكر كرد و افزود: پس از گذشت سی و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دختران و بانوان ایران اسلامی با باز شناخت و بازآفرینی الگو حقیقی یک زن مقتدر، کامل و عفیف در عرصه‌های گوناگون وظايف خطير خود را انجام مي‌دهند.

وی گفت: حضور در ادوار مختلف انتخابات، شرکت در تظاهرات و راهپیمایی‌های عمومی و ملی، حضور جدی در اقامه نماز در مساجد و مصلی‌های نماز جمعه در سراسر کشور نمونه‌اي از حضور بانوان در جامعه با حفظ كامل حقوق و كرامت آنان است.

گرجی در بخش پاياني سخنانش دختران و بانوان محجبه و عفيف كشور را بيزار از بی‌بندوباری و سبک زندگی غربی و سیاست‌های استکباری خواند و خاطرنشان كرد: یکی از بارزترین و برترین الگوهاي بانوان حضرت فاطمه‌الزهرا و حضرت زینب کبری(سلام‌الله علیهما) هستند كه که بایستی دختران و بانوان با تأسی به این ذوات مقدسه و الگوهای برتر، مسیر درست رشد و کمال خود را پی بگیرند.

گفتني است روز گذشته در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه سراسر استان مردم مؤمن و روزه‌دار با حضور باشكوه خود شعارهايي در حمايت از حجاب و عفاف سردادند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 16088

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16088/عفاف-حجاب-ضامن-حفظ-کرامت-حقوق-بانوان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir