کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

امیدواریم دولتمردان همه تلاش خود را برای تحقق منویات رهبری به کار گیرند

20 تير 1393 ساعت 16:32

حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت تدبیر و امید، سرمایه و پشتوانه عظیمی برای دولت است.


به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، سید شهاب الدین طباطبایی در خطبه های این هفته نماز جمعه گوهرنگ گفت: امیدواریم دولتمردان همه تلاش خود را برای تحقق منویات معظم له به کار گیرند.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، این شورا را ضمانت اسلامیت نظام و قوانین حاکم بر آن دانست و تصریح کرد، شورای نگهبان از ارکان اصلی صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه به 21 تیرماه سالروز سرکوب قیام مسجد گوهر شاد در اعتراض به کشف حجاب اشاره کرد و یاد آور شد، تنها کسی که در ایران قصد ریشه کن کردن همه ی مبانی ارزشی و دینی را داشت رضاخان ملعون بود.

وی در ادامه افزود: رضا خان دست نشانده، با به توپ بستن متحصنین در حرم رضوی و مسجد گوهرشاد مبارزه خود را نه فقط با اصل حجاب،که با اصل اسلام و مقدسات شیعه علنی کرد.

حجه الاسلام  طباطبایی ضمن تبریک ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به سالروز اطعام نیازمندان و اکرام  ایتام اشاره کرد و گفت: توجه به حال محرومان و نیازمندان مسلمان با حفظ کرامت و عزت آنها از دستورات و ویژگیهای مکتب اهل بیت (ع) است که در این ماه فضیلت و اهمیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16058

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16058/امیدواریم-دولتمردان-همه-تلاش-خود-تحقق-منویات-رهبری-کار-گیرند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir