کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اردل:

مردم خواستار احداث کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در اردل هستند

20 تير 1393 ساعت 17:23

با توجه به محرومیت شهرستان اردل از مسئولین تامین اجتماعی خواستاریم که کلنیک تخصصی تامین اجتماعی در این شهرستان راه اندازی کنند


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اردل با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، پرهیزکاری و توسل و تمسک به آیات خداوند برای دوری از گناه اظهار کرد: کسانی که دستورات خداوند را سرلوحه زندگی و کارهای خود قرار بدهند به هدایت خداوند دست پیدا می‌کنند.

وی بهترین وسیله برای رضایت خداوند را رعایت تقوا و پرهیزکاری دانست و تصریح کرد: دوری از کارهای گناه که بسیار ساده و آسان است می‌تواند انسان را از هلاکت و نابودی نجات دهد.

امام جمعه شهر اردل در ادامه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام اشاره کرد و افزود: در بیاناتی که مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام مطرح کردند به همه زوایایی که از جایگاه رهبری انتظار می‌رود پرداخته شد.

سلمانپور با بیان اینکه مهم‌ترین بخش سخنان رهبری، حمایت قاطع ایشان از دولت یازدهم بود اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اعلام اعتماد خود به دولت، پاسخ هجمه‌هایی را که در روزهای اخیر نسبت به دولت صورت می‌گرفت و شبهات و ابهامات و القائاتی را که نسبت به دولت مطرح می‌شد، قاطعانه پاسخ دادند.

سلمانپور به بخش‌های دیگر بیانات مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: رهبری در صحبت‌های خود یکسری بایدها و نبایدهایی را نسبت به دولت بیان کردند و تاکید داشتند که دولت باید به اولویت‌های خود توجه بیشتری داشته باشد.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند، دولت باید در استفاده از فرصت در اختیار خود برای خدمت به مردم هرچه بیشتر توجه کند و تلاش کند که نیازها و مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

خطیب جمعه اردل در ادامه گفت: با توجه به محرومیت شهرستان اردل از مسئولین تامین اجتماعی خواستاریم که کلنیک تخصصی تامین اجتماعی در این شهرستان راه اندازی کنند و در پایان از زحمات استاندار و ریاست دانشگاه علوم پزشکی  در خصوص راه اندازی بخش زنان و زایمان در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام


کد مطلب: 16056

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16056/مردم-خواستار-احداث-کلینیک-تخصصی-تامین-اجتماعی-اردل-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir