کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم توديع و معارفه بخشدار میانکوه برگزار شد

19 تير 1393 ساعت 11:36

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختياری در جلسه تودیع و معارفه بخشدار میانکوه اردل گفت: بخشداران نوک پیکان دولت هستند و بازوی مهم در اجرای سیاست های دولت بشمار میروند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، خدابخش مرادی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری بخش میانکوه با تشریح برنامه های دولت گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که امکانات در سراسر کشور بصوت متوازن توزیع گردد.

مرادی خاطر نشان کرد: مردم به برنامه هایی که رئیس جمهور در طول انتخابات ارائه کرده رای دادند و دولت وظیفه اصلی خود را محقق کردن این برنامه ها می داند.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیران باید بستر ساز به فعلیت رسیدن استعدادهای بالقوه حوزه مسئولیتی خود باشند گفت: بخشداران نوک پیکان دولت هستند و بازوی مهم در اجرای سیاست های دولت بشمار می روند.

در ادامه این مراسم محمد نوذری فرماندار شهرستان گفت: دولت بنا ندارد با مسائل و مشکلات بصورت شعاری برخورد کند بلکه بنای دولت پرهیز از افراط و تند روی و مشی اعتدال است.

نوذری گفت: بخش میانکوه استعدادهای بالقوه فروانی دارد که باید سعی کنیم با تعقل و برنامه ریزی صحیح و کارشناسی این استعدادها به فعلیت برسند و مردم آثار و نتایج آنها را احساس کنند.

امام داد شهبازی بخشدار جدید نیز با ارائه سوابق خدمتی خود گفت امیدوار است در مسیر اجرای سیاست های کلی نظام و برنامه های دولت تدبیر و امید مفید و موثر واقع گردد و بتواند برنامه های دولت را در حوزه مسئولیتی خود به نحو احسن اجرا کند.

در پایان جلسه نیز با حکم استاندار محترم امام داد شهبازی بعنوان بخشدار جدید بخش میانکوه معرفی و از زحمات آقای ناصر لطفی بخشدار سابق تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16042

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16042/مراسم-توديع-معارفه-بخشدار-میانکوه-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir