کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۳۲ مقاله به همایش ملی آب‌های معدنی استان ارسال شد

19 تير 1393 ساعت 9:12

داوران، ۳۲ اثر علمی از مجموع مقالات ارسالی به دبیرخانه نخستین همایش ملی آب‌های معدنی با رویکرد تولید و صادرات را پذیرفتند.


به گزارش جهانبین نیوز، دبیر علمی این همایش گفت: ازمجموع ۴۹ اثرمرتبط ارسال شده به دبیرخانه همایش آب‌های معدنی بارویکرد تولید و صادرات، پس از سه بار داوری هر اثر، ۳۲ مقاله پذیرفته شد.

سیاوش نظری افزود: هشت مقاله پذیرفته شده درزمینه تولید، بازاریابی وصادرات وچهارمقاله درباره بهداشت و درمان آب‌‌های معدنی است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پانزدهم مردادماه سال جاری نخستین همایش ملی «آب‌های معدنی با رویکرد تولید و صادرات» در تالارابن سینای شهرکرد برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش ملی آب‌های معدنی استان، بهینه‌سازی تولید را یکی از اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد و گفت: این همایش در راستای توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت‌ها است.

نظری افزود: این همایش فرصت‌هاوچالش‌های فضای کسب وکارایده‌آل درتولیدوصادرات آب‌های معدنی، بهینه‌سازی تولید، عرضه و صنعت بسته‌بندی آب‌های معدنی و آشامیدنی را مطرح می کند..

وی، بررسی مسائل مالی و اقتصادی درتوسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی را یکی از محورهای این همایش برشمرد و گفت: جنبه‌های مدیریت منابع آب و محیط زیست، موارد درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازاریابی از دیگر محورهای این همایش ملی است.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 16036

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16036/۳۲-مقاله-همایش-ملی-آب-های-معدنی-استان-ارسال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir