کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار بروجن خواستار توسعه و رفع مشكلات بخش کشاورزی در بروجن شد

17 تير 1393 ساعت 10:25

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به بحران كم آبي و خشكسالي هاي اخير و همچنين ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در سطح شهرستان، خواستار توجه جدي مسئولان در جهت توسعه و رفع مشكلات بخش كشاورزي شد.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار،در نشستی با حضور مدير كل جهاد كشاورزي چهارمحال وبختیاری، نماينده شهرستان در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار، مشكلات بخش كشاورزي شهرستان بروجن بررسي شد.

مدير كل جهاد كشاورزي استان در این نشست با اشاره به كاهش بهره وري در توليدات كشاورزي و همچنين كاهش نزولات آسماني، اجراي طرح هاي آبياري نوين را از مهم ترين برنامه هاي جهاد كشاورزي برشمرد.

غيبي شهرستان بروجن را در بخش آبياري تحت فشار پيشتاز معرفي كرد و افزود: با توجه به كمبود اعتبارات در سال هاي گذشته و برنامه ريزي دولت، تحولات بزرگي در جهت توسعه بخش كشاورزي به وقوع خواهد پيوست.

معرفي متقاضيان اجراي طرح هاي كشاورزي داراي توجيه اقتصادي به صندوق توسعۀ ملي، واگذاري زمين به متقاضيان داراي بالاي ۱۵۰ رأس دام، تأمين اعتبار طرح آبرساني به ۴۰۰ هكتار از اراضي دوراهان از طريق ماده ۱۸۰ و پرداخت اعتبارات خريد ماشين آلات و ادوات كشاورزي به كشاورزان از ديگر مصوبات نشست بررسي مشكلات بخش كشاورزي در شهرستان بروجن بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15962

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15962/فرماندار-بروجن-خواستار-توسعه-رفع-مشكلات-بخش-کشاورزی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir