کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدف نسل سوم شبکه های ماهواره ای زن و خانواده است

پیرغار , 22 تير 1393 ساعت 11:09

در نسل سوم شبکه های ماهواره ای زن خانواده هدف قرار گرفته چرا که تلاش دارند نقش مادری، نقش همسری و نقش تربیتی زن در خانواده را زیر سوال ببرند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، در این همایش عباس اسلامی ابتدا به تاریخچه تسلط مسلمانان در منطقه اروپا اشاره کرد و گفت : مسلمانان در جریان حمله به اروپا بعد از آن که از طرف دریایی مدیترانه وارد کشور های جنوبی اروپا شدند توانستند کشورهایی مثل اسپانیا، پرتغال، فرانسه و از این دسته از کشورها را در تسلط خود قرار دهند.

وی افزود: مسلمانانی که در جریان حمله به اروپا شرکت داشتند حداقل دو ویژگی داشتند کل جبل الراسخ یعنی عین کوه استوار و دوم کل زبرالحدید یعنی عین آهن محکم بودند آنقدر عزمشان محکم بود به گونه ای که تاریخ نوشته وقتی کشتی ها آنها در سواحل مدیترانه پهلو گرفت کشتی ها را آتش زدند آن چنان عزم راسخ در ماندن و پیگیری امور مسلمانان داشتند که خواستند بگویند ماقصد برگشتن نداریم

البته این یک روی سکه بود اما روی دیگر سکه افول بود، شکست بود و نابودی این جریان بود جریانی که تحت عنوان تمدن ۸۰۰ ساله شکوفایی اسلام در منطقه اروپا است (هشت قرن مسلمانان در منطقه اروپا تسلط و شکوفایی داشتند).اما سوال این است که چرا شکست و افول؟

اربابان کلیسا فتوا صادر کردند که هر زنی و هر دختری که بتواند هر فرد مسلمانی را به فساد و فحشا بکشانند و در این راه کشته شوند اهل بهشت خواهند بود .

این یک فتوای عجیبی درمیان اربابان کلیسا بود که کنه این دستور و فتوا این مطلب بود که مسلمانان را با عملیات نظامی نمی توان تسخیر کرد، لذا با فساد و فحشا و با دو سلاح مهم یعنی شراب و زن می توانیم آنها را به انحراف بکشانیم.

وی در ادامه تصریح کرد : نتانیاهو در جریان سالگرد ۱۱ سپتامبر در کنگره امریکا گفت باید به ایران و عراق حمله کرداما قبل از اینکه به عراق حمله کنید به ایران حمله کنید ولی جنس حمله شما به ایران از جنس فیلم های تلویزیونی سکسی باشد . آقای فرانسیس فوکویاما نظریه پرداز معروف امریکایی و صاحب نظریه (پایان تاریخ ) گفته بود مادر جریان حمله به افغانستان اشتباه کردیم، ای کاش به جای بمب بر سر مردم افغانستان گوشواره و دامن دخترانه می ریختیم ،آیا این غیر از جنگ صلیبی جدید علیه مسلمانان است .

اسلامی در ادامه افزود : امروزه ماهواره در راس رسانه ها به دلیل فراگیری که دارد وارد خانه ای ما شده است. ما در سیر تطور ماهواره با سه نسل ماهواره روبرو بوده ایم ،نسل اول شبکه های سلطنت و اپوزیسیون خارج نشین مخالف نظام، نسل دوم شبکه های اخبار سیاسی مثل صدای امریکا ، شبکه BBC فارسی و غیره ... و نسل سوم که امروزه با رویکرد سبک زندگی غربی American Life Stiyel وارد خانواده ها شده و باید اعتراف کنیم که اگر چه خط سقوط نکرده اما با خوشبینی و غفلت ما بخشی از سنگرهای ما متاسفانه به دست دشمن افتاده است .

وی با بیان اینکه امروز نوک پیکان حمله نسل سوم شبکه های ماهواره ای سبک زندگی است و عقبه این جنگ نرم خانواده ها هستند و خط مقدم امروز جوانان هستند تا مادام که ارتباط مستحکم و پایداری بین عقبه و جوانان باشد خط سقوط نخواهد کرد.

اما امروز در نسل سوم شبکه های ماهواره ای زن خانواده هدف قرار گرفته چرا که تلاش دارند نقش مادری، نقش همسری و نقش تربیتی زن در خانواده را زیر سوال ببرند و بعد از این طریق بتوانند با ساقط نمودن زن خانواده، بنیان خانواده را مورد هجمه قرار دهند و اگر عقبه این جنگ نرم یعنی خانواده از هم گسسته و نابود شود دیگر به جوانان خط مقدم این جبهه که در دامن این خانواده رشد نموده اند نباید امید بست .

وی اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم که خانواده ها را به این باور قلبی برسانیم که در یک جنگ جدیدی قرار داریم که به مراتب از جنگ هشت ساله دفاع مقدس که جنگ سخت بود سخت تر و گسترده تر و وسیع تر می باشد و از پیچیدگی بیشتری نیز برخورد دارد.

وی اظهار داشت : ما با سه حوزه در ارتباط هستیم یک گروه افرادی هستند که به سمت ماهواره رفتند به دلیل ضرورت این افراد مثل یک گیاه می مانند که اگر آب به آنها ندهند خشک می شوند آنها آن دسته از افرادی می باشند که اگر دیش های ماهواره را هم جمع کنیم دوباره به دنبال اهداف خود می باشند. گروه بعد افرادی هستند که جزء متدینین و اهل نماز می باشند که به دلایل های متعددی از جمله چشم و هم چشمی و یا بدلیل اینکه صدا و سیمای ما برنامه های متنوع و باکیفیتی ندارد به سمت ماهواره گرایش پیدا کرده اند و گروه سوم افرادی هستند بین ۴۰تا۵۰ درصد که تاکنون به ماهواره نه گفته اند.

و ما باید تلاش کنیم که در حوزه سوم پیشگیری را صورت دهیم و در حوضه دوم که افرادی هستند با باورهای دینی و اعتقادی درمان را انجام دهیم. و آنها را با آسیب ها و خطرات ماهواره بر خانواده های مذهبی آگاه کنیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 15952

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15952/هدف-نسل-سوم-شبکه-های-ماهواره-زن-خانواده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir