کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز به کار ستاد پروژه مهر ۹۳ در آموزش و پرورش شهرستان فارسان

15 تير 1393 ساعت 11:53

اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد «پروژه مهر» به منظور تبیین برنامه ها و همچنین انتصاب مسئولان کمیته های مختلف این ستاد در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فارسان تشکیل شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، در این نشست احمد اسکندری ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و رییس پروژه مهر به تشریح دستورالعمل پروژه مهر سال تحصیلی ۹۴-۹۳ و نیز بیان شرح وظایف کمیته های پنج گانه این طرح ملی پرداخت .

رئیس ستاد پروژه مهر شهرستان فارسان تصریح کرد: هدف از اجرای «پروژه مهر» برنامه‌ریزی به منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب بازگشایی مدارس است که می‌تواند با مدیریت درست و اقدامات موثر مدیران مدارس نقش و خاطره ای به ‌یادماندنی را در اذهان دانش‌آموزان به یادگار گذارد.

در ادامه این جلسه، علی نوروزی، معاون آموزشی مدیریت و دبیر ستاد، با معرفی اعضای ستاد «پروژه مهر» افزود: برنامه‌ریزی و تعیین سیاست‌ گذاری‌های ناحیه، تنظیم دستور جلسات کمیته‌ها، پیگیری مصوبات کمیته‌ها، نظارت بر اجرای بهینه فعالیت‌های پروژه مهر و تاثیر گزارش نهایی از فعالیت پروژه را از اهداف مورد بررسی این ستاد برشمرد.

دبیر ستاد «پروژه مهر» با بیان این‌ که بازه کاری این ستاد از ۱۵ تیر لغایت ۱۵ مهر ماه است، عنوان کرد: این ستاد در قالب ۵ کمیته از جمله کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی فعالیت می‌کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 15877

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15877/آغاز-کار-ستاد-پروژه-مهر-۹۳-آموزش-پرورش-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir