کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است

14 تير 1393 ساعت 14:40

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت امید و نوید آزادی قدس، تبیین دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون مسئله فلسطین و ضرورت محو رژیم غاصب اسرائیل از اهداف راهپیمایی روز قدس است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر علی گرجی در اولين جلسه ستاد انتفاضه و قدس استان که در دفتر نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و روز قلم بیان داشت: همه کسانی که قلم به دست می گیرند باید ۴ ویژگی سوز، سلیقه، سواد و سلامتی را داشته باشند.

گرجی افزود: امروز مشکل دنیای اسلام این است که کسانی که قلم به دست دارند و قلم می زنند سوز و سواد دین ندارند و فاقد سلیقه و سلامتی در استفاده از این ابزارند.

وی با تشریح اهداف ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس تصریح کرد: اولین هدف این ستاد نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و حمایت و همراهی ملت ایران از مردم فلسطین و اعلام انزجار امت اسلامی علیه رژیم جعلی صهیونیست و محکومیت حمایت سلطه گران از این رژیم و تقبیح سکوت برخی کشورهای عربی اسلامی در قبال فلسطین است.

گرجی، برجسته سازی رویکرد و راهبرد امام(ره) به عنوان بنیانگذار روز جهانی قدس، جهانی سازی و فراگیر نمودن اعتراض ملل حق طلب، تبیین اهداف روز جهانی قدس در تزلزل و فروپاشی رژیم اشغالگر و آگاهی دادن نسل جوان نسبت به ماهیت و اهداف شوم اسرائیل را از جمله اهداف کلان ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس برشمرد.

وی، تقویت امید و نوید آزادی قدس، تبیین دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون مسئله فلسطین و ضرورت محو رژیم غاصب اسرائیل ، تقویت اتحاد اسلامی و جلوگیری از اختلاف را از دیگر اهداف راهپیمایی روز قدس عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان، انعکاس روحیه سلطه ستیزی در ایران و سایر ملل، تبیین نقش و جایگاه روز جهانی قدس در عزم و اراده اسلام، برجسته سازی نقش جمهوری اسلامی در راهبرد و رهبری جهان اسلام، تقویت خط حمایت مردم و مسلمانان از فلسطین، تداوم انتفاضه و مبارزه با اشغالگران و زمینه سازی و همگرایی ملل مسلمان در ظرفیت و توان دیپلماسی را از جمله راهبردهای عملیاتی روز قدس دانست.

گرجی تاکید کرد: باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان و شبهای قدر برای خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی در راس آن امریکا و اسرائیل استفاده شود.

وی افزود: با نمایش دستاوردهای مقاومت ۶۵ ساله مردم فلسطین و تشریح جنایات رژیم صهیونیستی در جهت زمینه سازی حضور آگاهانه و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تلاش شود.

گرجی اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال در شهرکرد همزمان با سوم مرداد در ساعت ۱۰:۳۰ از چهار راه بازار به سمت چهار راه ولیعصر، چهار راه فردوسی، چهار راه بوعلی سینا و بلوار طالقانی و مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15864

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15864/روز-قدس-نماد-وحدت-یکپارچگی-جهان-اسلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir