کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه فرخشهر:

بخشنامه دانشگاه آزاد بدعت است

13 تير 1393 ساعت 22:26

شما با این کارتان بدعت می گذارید مگر می شود تذکر نداد، دانشگاه های دنیا نیز برای نحوه پوشش دانشجویان قانون دارند، پس تکلیف امربه معروف و نهی از منکر چه می شود.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام احمدی امام جمعه فرخشهر و رئیس حوزه های علمیه استان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوا با انتقاد از حراست دانشگاه آزاد اسلامی که طی نامه ای تذکر دادن درخصوص حجاب را ممنوع اعلام کرده گفت: با بهانه کردن فرهنگی بودن حجاب بفرمایید تکلیف امر به معروف چه می شود.

احمدی با اشاره به وقایع 18تیر سال 78 گفت: لطف خدا و عنایت امام عصر(عج) فتنه ۱۸ تیر ۷۸ را خفه کرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب، افزود: در دین اسلام و تعالیم اهل بیت(ع) حجاب و عفاف یک مسئله بسیار مهم است که با اصل دین برابری می کند.

احمدی تصریح کرد: حجاب و عفاف و خانواده برای دشمن یک نقطه استراتژیک است.

امام جمعه فرخشهر ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای تذکر به افراد بی حجاب در دانشگاه را  توسط حراست ممنوع کرده است آن هم به بهانه اینکه بدحجابی یک مسئله فرهنگی است.

احمدی خطاب به مسئولان گفت: شما با این کارتان بدعت می گذارید مگر می شود تذکر نداد، دانشگاه های دنیا نیز برای نحوه پوشش دانشجویان قانون دارند، پس تکلیف امر به معروف و نهی از منکر چه می شود.

وی با بیان اینکه دشمن متوجه اهمیت مسئله حجاب و عفاف و خانواده شده و تمام عیار به جنگ آمده است، افزود: دشمن محصولات خود را از قبیل فیلم های مبتذل، خشن، مدگرایی و به وسیله انواع شبکه های فارسی زبان ماهواره ای وارد عمق خانه ها می کند.

احمدی خاطرنشان کرد: استفاده علمی از ماهواره یک بهانه است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15830

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15830/بخشنامه-دانشگاه-آزاد-بدعت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir