کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی:

پیش‎بینی نابودی قریب‎الوقوع داعش/ داعش در میان توده‌های مردم پایگاه ندارد

12 تير 1393 ساعت 9:29

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه داعش ریشه در حمایت‌های آمریکایی دارد، گفت: این گروه تکفیری به واسطه عملکرد نادرست خود نمی‏‌تواند در جامعه اسلامی رشد داشته باشد، چراکه اگر گروهی بر اساس باورهای اصیل مردم شکل نگیرد به زودی حذف و نابود می‎شود.


یزدان جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به اعمال غیرانسانی گروه داعش  در عراق، اظهار کرد: گروه تکفیری داعش که مخفف دولت اسلامی عراق و شام است، باقی‎مانده‌های گروه‌های تروریستی آمریکا در افغانستان هستند که تقویت شده‎اند تا اهداف استکباری را به پیش ببرند.

وی افزود: گروه تکفیری داعش هسته اولیه طالبان و القاعده هستند که به نام اسلام می‎جنگند اما اقدامات آن‌ها به شدت از سوی اسلام و مسلمانان رد می‎شود.

جلالی تصریح کرد: گروه داعش هرچند داعیه دینی و اسلامی دارند اما به واسطه اینکه در میان توده‌های مردم پایگاهی ندارد و عملکرد آن‌ نیز نشانگر این است که نمی‎تواند نفوذ لازم را در لایه‌های جامعه داشته باشد، محکوم به نابودی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه داعش ریشه در حمایت‌های آمریکایی دارد، گفت: این گروه تکفیری به واسطه عملکرد نادرست و ناپسند خود نمی‏‌تواند در جامعه اسلامی رشد داشته باشد، چراکه اگر گروهی بر اساس باورهای اصیل مردم شکل نگیرد به زودی حذف و نابود می‎شود.

جلالی با بیان اینکه رسانه‌های غربی ظهور داعش را یک جنگ مذهبی بین شیعه و سنی جلوه می‎دهند، تصریح کرد: غرب و اسرائیل از ظهور و بروز این گروه احساس سرمستی می‌کنند و با تمام امکانات رسانه‌ای خود قصد دارند این را یک جنگ مذهبی جلوه دهند در حالی که مسلمانان باید هوشیار باشند و وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 15805

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15805/پیش-بینی-نابودی-قریب-الوقوع-داعش-میان-توده-های-مردم-پایگاه-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir