کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسات سنتی قرآن در شهرستان فارسان برگزار می‏‌شود

12 تير 1393 ساعت 8:48

کانون فرهنگی هنری فرزانگان با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان بمناسبت ایام ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه اقدام به راه اندازی و احیای جلسات سنتی آموزش قرآن کریم در مسجد امام حسین(ع) چغاهست کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، اسفندیار امیریان با اشاره به راه اندازی واحیای جلسات سنتی آموزش قرآن کریم اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات استفاده معنوی از کرامات این ماه عزیز وگسترش فرهنگ قرآنی واحیای آموزش قرآن کریم به روش سنتی وقدیمی در سطح جامعه است.

وی به برگزاری کلاس قرآن و احکام یک ساعت بعداز اذان ظهر درماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این اداره با همکاری کانون های فرهنگی هنری فرزانگان روستای چغاهست کلاس های قرآنی (تفسیر، جزء خوانی، روخوانی و احکام) پرسش وپاسخ به مسائل دینی و... در مسجد امام حسین (ع) چغاهست را به اجرا درآورده است.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان، هدف از انجام این کار را استفاده معنوی از کرامات این ماه عزیز و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه بیان کرد.

امیریان در بخش دیگری از سخنان خود آماده سازی ونصب بنر و پلاکارد احادیث وجملات بزرگان دین را ازجمله فعالیت های این اداره در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود:به منظور ایجاد فضای متناسب وحفظ حرمت وفضیلت ماه رمضان وروزه داری در سطح شهر، احادیث و جملات بزرگان دین در رابطه با ماه مبارک رمضان درمسیرهای پر تردد شهر فارسان نصب شدند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 15790

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15790/جلسات-سنتی-قرآن-شهرستان-فارسان-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir