کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۲۰۱۴ برزیل

گونزالز: کاستاریکا را به جهان شناساندیم

11 تير 1393 ساعت 9:16

بازیکن تیم ملی فوتبال کاستاریکا اعلام کرد که به مهم‌ترین هدفشان در جام‌جهانی که شناساندن این کشور به مردم دنیا بود، رسیده‌اند.


به گزارش جهان بین، جیان‌کارلو گونزالز اعلام کرد که کاستاریکا به هدف خود در جام‌جهانی که جذب مخاطب بیشتر برای فوتبال این کشور است، رسید. عده کمی انتظار داشتند که شاگردان لوئیس پینتو در برزیل درخشش چندانی داشته باشند و این قبل از آن بود که قرعه این تیم مشخص شود. کاستاریکا در گروه D در کنار تیم‌های انگیس، اروگوئه و ایتالیا قرار گرفت. کاستاریکا پس از شکست سه بر یک اروگوئه در اولین مسابقه خود، ایتالیا را شکست داد و سپس مقابل انگلیس به تساوی رسید تا با هفت امتیاز صدرنشین گروه خود شوند.

گونزالز اظهار داشت: این یکی از مهم‌ترین هدف‌های ما در برزیل بود که فوتبال کاستاریکا را به مردم دنیا بشناسانیم. بازیکنانی داریم که در لیگ‌های برتر اروپا عالی کار می‌کنند بنابراین ما می‌خواهیم به دنیا نشان دهیم که می‌توانند درها را رو به فوتبال کاستاریکا باز کنند.

وی ادامه داد: داریم نشان می‌دهیم که می‌توانیم در چنین لیگ‌هایی بازی کنیم. کاملا مشخص است که این تیم مقابل هرچیزی جنگید: داوری، ورزشگاه‌ها؛ صد هزار هوادار. فکر می‌کنم بازی بعدی یک جنگ خواهد بود. هلند اسلحه‌ها و ویژگی‌های خود را دارد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کاستاریکا خاطرنشان کرد: مطمئنا همیشه اشتباهاتی وجود دارد اما ما آماده هستیم تا مقابل هرچیزی بجنگیم. کیلور ناواس بازیکن فوق العاده‌ای است. او به خاطر تجربه‌ای که در لالیگا دارد، به ما کمک زیادی می‌کند.

وی اضافه کرد: او در اسپانیا مقابل بهترین بازیکنان دنیا بازی کرده و این تجربیات را به سایر بازیکنان نیز انتقال می‌دهد. داشتن چنین دروازه‌بانی برای ما و بازی کردن در چنین سطحی یک عامل کلیدی برای موفقیت است.

گونزالز گفت: ما به عنوان یک تیم ملی و یک کشور، به او افتخار می‌کنیم زیرا او نشان داده است که این توانایی را دارد که در هر تیمی بازی کند و در همان سطح یا بهتر در تیم ملی بازی می‌کند.
منبع: فارس


کد مطلب: 15744

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15744/گونزالز-کاستاریکا-جهان-شناساندیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir