کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۲۰۱۴ برزیل

پرومال اتهام تبانی در بازی‌ کامرون و کرواسی را نپذیرفت

11 تير 1393 ساعت 9:14

فردی که در دیدار تیم ملی کامرون مقابل کرواسی در مرحله گروهی متهم به تبانی شده بود، این اتهام را رد کرد.


به گزارش جهان بین، فردی که در پیش‌بینی دیدارهای کامرون متهم به تبانی شده بود، این ادعاها را تکذیب کرد. پس از اینکه مجله «در اشپیگل» آلمان مدعی شد که ویلسون راج پرومال نتیجه پیروزی چهار بر صفر کرواسی مقابل کامرون را در مرحله گروهی درست پیش‌بینی کرده، فدراسیون فوتبال کامرون تحت تحقیقات فیفا قرار گرفت.

در اشپیگل همچنین اعلام کرد که پرومال می‌دانست که بازیکن کامرون در نیمه اول اخراج می‌شود و الکس سانگ پنج دقیقه پیش از پایان نیمه اول از زمین مسابقه اخراج شد.

این ادعاها از سوی پرومال که تأکید کرد پس از مسابقه در خصوص نتیجه تیم ملی کامرون اظهار نظر کرده، رد شد.

در اشپیگل اعلام کرد: همچنان بر اظهارات خود تأکید می‌کنیم که پرومال چند ساعت قبل از مسابقه میان کرواسی و کامرون در جام‌جهانی در گفت‌و‌گوی فیس‌بوکی با در اشپیگل اعلام کرد که نتیجه چهار بر صفر به سود کرواسی می‌شود و یک بازیکن کامرون در نیمه اول کارت قرمز می‌گیرد.

پرومال که پیش از این به دلیل تبانی در مسابقات فوتبال، سابقه زندان دارد، در این باره گفت: من نتیجه دیدار کرواسی و کامرون را آن طور که مجله در اشپیگل گفت و ما را به تیتر رسانه‌های دنیا تبدیل کرد، پیش‌بینی نکردم. گفت‌و‌گوی فیس‌بوکی با خبرنگار در اشپیگل چند روز پس ازپایان مسابقه بود و هرگز به چهار گلی که کامرون دریافت می‌کند یا کارت قرمز بازیکن این تیم اشاره نکردم.

وی ادامه داد: شوکه شدم که چنین مجله‌ای چنین بیانیه‌ای را با هدف مشخص شکل دادن به شایعه تبانی جعل کرده است. از فدراسیون فوتبال کامرون و هواداران عذرخواهی می‌کنم اگر ناخواسته برای آنها مشکل‌ساز شدم. چنین قصدی نداشتم.
منبع: فارس


کد مطلب: 15741

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15741/پرومال-اتهام-تبانی-بازی-کامرون-کرواسی-نپذیرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir