کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عزم جدی پلیس و دستگاه قضایی برای مبارزه با سرقت

10 تير 1393 ساعت 12:35

در نشست تعاملی مسئولین قضایی و انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بر عزم جدی پلیس و دستگاه قضایی برای مبارزه با سرقت تاکید شد.


به گزارش جهان بین نیوز، سرهنگ نورعلی یاری در دیدار دادستان و جانشین دادسرای عمومی و انقلاب شهرکرد گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به عنوان شاخص های مهم در پیشگیری از جرم، نقش به سزایی در نهادینه کردن امنیت در جامعه به عهده دارند.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت اظهار داشت: با راه اندازی این قرارگاه ضمن ایجاد هماهنگی بین تمامی واحدهای پلیس برای کاهش سرقت در استان مصمم بوده و به دنبال آن هستیم تا ضمن هماهنگی بین تمامی واحدهای ناجا به انجام اموری از قبیل پیگیری، کشف سرقت، رسیدگی سریع قضایی و بازدارندگی تکرار این جرم بپردازیم.

سرهنگ یاری اقدامات اطلاعاتی قرارگاه مبارزه با سرقت را بر شناسایی مکان سرقت و مجرمان متمرکز دانست و گفت: دستگیری و برخورد با مال خران و عوامل تشکیل سازمان جرم نیز از دیگر اقدامات قرارگاه خواهد بود.

فرمانده انتطامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه بر استفاده از ظرفیت های برون سازمانی به خصوص افزایش تعامل با دستگاه قضایی در پیشبرد اهداف این قرارگاه تاکید کرد.

سرهنگ یاری اولویت های نیروی انتظامی را جلب مشارکت عمومی، اعتماد سازی و همگام سازی مردم در انجام ماموریت ها دانست و خاطرنشان کرد: دست یابی به این اهداف در سایه توجه به مولفه های اجتماعی و فعال سازی تعاملات با سایر سازمانها به ویژه دستگاه قضایی، بیش از پیش محقق خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15718

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15718/عزم-جدی-پلیس-دستگاه-قضایی-مبارزه-سرقت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir