کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۲۰۱۴ برزیل

بواتنگ: فقط گفتم پول‌های فیفا کجا هزینه شده، آنها اخراجم کردند

9 تير 1393 ساعت 12:27

بازیکن تیم ملی غنا اعلام کرده از رییس فدراسیون فوتبال غنا در مورد پول‌های فیفا سوال کرده و به همین خاطر از اردوی تیم اخراج شده است.


به گزارش جهان بین به نقل از فارس، کوین پرینس بواتنگ درست یک روز پیش از دیدار حساس غنا مقابل پرتغال از اردوی تیم ملی کشورش کنار گذاشته شد.

اخراج بواتنگ به همراه سولی علی مونتاری، هم‌تیمی پیشین وی در میلان پس از جنجال‌هایی که بین برخی بازیکنان و کادر فنی پیش آمده بود رخ داد. اکنون بواتنگ با صحبت‌هایی که در اسکای اسپورت ایتالیا انجام داده برخی از مسایل را روشن کرده است.

هافبک کنونی باشگاه شالکه در این زمینه گفت: در حال تمرین بودیم که به مونتاری گفتم اگر داور بود در این شرایط چه می‌کرد. سرمربی فکر کرد حرف توهین آمیزی به او زده‌ام. در آن موقع بود که جلوی همه به من توهین کرد. هم من و هم مونتاری سعی کردیم موضوع را برای وی توضیح دهیم. همه بازیکنان اینها را شنیدند. فکر می‌کنم آپیا از قبل با من مشکل داشت و در این زمان سعی کرد راهی پیدا کند که من را از تیم بیرون بیندازد. صادقانه بگویم، آنها مرا بیرون کردند. من روز پنجشنبه از تیم اخراج شدم در حالی که آن اتفاق روز یکشنبه رخ داده بود. اگر قرار بود اخراج شوم چرا دوشنبه این کار انجام نشد؟ فکر می‌کنم دلیل اصلی اخراج من به این خاطر بود که روز قبل از آن من با رییس فدراسیون فوتبال غنا به مدت ۲۰ دقیقه صحبت کردم و از او پرسیدم پول‌هایی که فیفا به آنها داده کجا هزینه شده‌اند.

بواتنگ افزود: همه فکر می‌کنند ما در سطح بالایی زندگی می‌کنیم. روشن است که همه ما از اینکه در تیم ملی هستیم احساس غرور می‌کنیم ولی حضور ما در جام جهانی هزینه دارد. باید به شهرهای مختلف برویم و در هتل بمانیم. فکر نمی‌کنم فدراسیون فوتبال غنا برای حضورمان در جام جهانی هزینه‌ای کرده باشد. فقط می‌خواستم بدانم پول‌هایی که برای حضور در جام جهانی به غنا داده شده کجا هزینه شده‌اند. اگر به سایر تیم‌ها نگاه کنید می‌بینید که آنها خانواده‌هایشان را نیز به برزیل آورده‌اند اما شرایط برای ما مصیبت‌بار بوده است. دلیل حذف تیم ما هم همین بود. ما یک امتیاز کسب کردیم و فکر نمی‌کنم می‌توانستیم در این شرایط بهتر از این باشیم.


کد مطلب: 15672

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15672/بواتنگ-فقط-گفتم-پول-های-فیفا-کجا-هزینه-شده-اخراجم-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir