کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پینتو: عدالت اجرا شد/ تیمم شایسته صعود بود

9 تير 1393 ساعت 12:24

سرمربی کاستاریکا بر این باور است که در دیدار با یونان عدالت اجرا شده و تیمش با شایستگی صعود کرده است.


به گزارش جهان بین به نقل از فارس، تیم‌های ملی کاستاریکا و یونان در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف هم رفتند که کاستاریکا در پایان موفق شد در ضربه‌های پنالتی حریف اروپایی خود را شکست دهد.

نتیجه این دیدار در ۹۰ دقیقه تساوی یک بر یک بود. برایان رویز در دقیقه ۵۲ کاستاریکا را پیش انداخت و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در دقیقه ۹۱ کار را به تساوی کشید تا در پایان کاستاریکا در ضربه‌های پنالتی برنده دیدار شود.

خورخه لوییس پینتو در مورد این دیدار گفت: بازیکنانی که در اختیار دارم فوق العاده هستند. نمایش آنها و کارهایی که برای تیم انجام می‌دهند عالی است. ما به خاطر چنین فداکاری‌هایی که در ترکیب تیم انجام شد شایسته صعود بودیم.

کاستاریکا به خاطر اخراج اسکار دوارته در دقیقه ۶۶ مجبور شد ادامه دیدار را با ۱۰ بازیکن انجام دهد. این موضوع موجب شد تا یونان در دقیقه‌های پایانی نیمه دوم گل تساوی را بزند.

پینتو در این مورد هم گفت: عدالت در این دیدار انجام شد. می‌دانستیم که بازی سختی مقابل یونان داریم. همه ما خوشحالیم. از مربی و بازیکن گرفته تا هواداران. تمام کسانی که کاستاریکا را حمایت کردند اکنون خوشحال هستند.


کد مطلب: 15666

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15666/پینتو-عدالت-اجرا-تیمم-شایسته-صعود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir