کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماه رمضان بهترین فرصت برای خود سازی جسمی،روحی و روانی است

9 تير 1393 ساعت 9:21

امام جمعه شهر اردل گفت:ماه رمضان بهترین فرصت برای خود سازی جسمی،روحی و روانی است و ما باید از این ماه به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور در همایش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات شهرستان اردل، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید نسبت به انجام واجبات و ترک محرمات حساس باشیم و از گناه بترسیم و از عواقب آن خوف داشته باشیم.

سلمانپور با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه رمضان ماه تمرین مبارزه با گناه است و در این ماه بهترین عمل برای انسان گناه نکردن است.

وی ادامه داد: ماه رمضان بهترین فرصت است که با خداوند متعال خلوت و طلب بخشش کند و باید این ماه برنامه های نماز جماعت، محفل انس باقرآن و تفسیر قرآن همه روزه توسط قشر جوان در مساجد برگزار شود تا جایگاه نماز و قرآن کریم در این ماه به نحو احسنت حفظ شود.

امام جمعه شهر اردل در ادامه تصریح کرد: این ماه از جایگاه ویژه ای برخوردار است  و توجه خدا به بندگان در ماه بیشتر است که شایسته است مومنین خودشان را برای این ماه پر برکت آماده کنند.

سلمانپور در ادامه به نقش ماهواره ها در انحراف جوانان و نوجوان اشاره کرد و افزود: راه اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های ضد اسلامی توسط دشمنان و هزینه‌هایی که دشمنان در این راستا به کار گرفته‌اند برای مقابله و حذف دین مبین اسلام است.

وی ترویج خشونت، فروپاشی بنیان خانواده، ترویج بی غیرتی، فروپاشی فرهنگ حجاب و عفاف را از پیامدهای استفاده از ماهواره دانست و از روحانیون خواست تا مردم را با آثار مخرب ماهواره آشنا سازند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15649

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15649/ماه-رمضان-بهترین-فرصت-خود-سازی-جسمی-روحی-روانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir