کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سزار: خدا و خانواده‌ام می‌دانند عملکردم چقدر برایم اهمیت داشت

8 تير 1393 ساعت 9:05

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال برزیل گفت: نمی‌دانم چه بگویم فقط خدا و خانواده‌ام می‌دانند که چقدر این عملکرد برایم اهمیت داشت.


به گزارش جهان بین به نقل از فارس، ژولیو سزار پس از پیروزی برزیل مقابل شیلی در ضربات پنالتی عنوان کرد: بازی سختی بود و دیدید که ما عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی را روی دروازه شیلی خلق کردیم اما شیلی از تاکتیک خوبی بهره می‌برد.

وی ادامه داد: از دفاع کلی بازیکنان برزیل تشکر می‌کنم ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشتیم و از نظر ذهنی بازیکنان ما خلاقیت‌های خوبی به خرج دادند. خوشحالم که در پایان توانستیم پیروز میدان را ترک کنیم.

دروازه‌بان برزیل در مورد عملکردش در ضربات پنالتی و اینکه چه حسی دارد، یادآور شد: چهار سال قبل رسانه‌ها مطالب خاصی را به من نسبت دادند هم‌اکنون نمی‌دانم چه چیزی بگویم فقط خدا و خانواده‌ام می‌دانند که این عملکرد چقدر برایم مهم بود.

سزار افزود: کار ما هنوز تمام نشده است. انگیزه ما پس از این برد بیشتر شد و در سه بازی آینده که کارمان دشوارتر هم می‌شود امیدوارم با انگیزه‌تر ظاهر شویم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم.


کد مطلب: 15628

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15628/سزار-خدا-خانواده-ام-می-دانند-عملکردم-چقدر-برایم-اهمیت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir