کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان:

آیا فاصله گرفتن از کج‌روی‌های دولت توبه دارد؟

8 تير 1393 ساعت 9:55

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: هواپرستانی که به دنبال منافع فردی هستند علما و ائمه جماعات را متهم می کنند و با صدای بلند فریاد می زنند که این ها باید توبه کنند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در همایش طلایه داران تبلیغ با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار کرد: هواپرستانی که به دنبال منافع فردی هستند علما و ائمه جماعات را متهم می کنند و با صدای بلند فریاد می زنند که این ها باید توبه کنند.

نکونام در ادامه سخنان خود در جمع طلاب، گفت: زمانی که دولت ها پیرو ولایت فقیه هستند علما از آن دفاع می کنند و درصورت فاصله گرفتن از پرچم حق با آن همراه نیستند آیا این کار توبه کردن دارد.

امام جمعه شهرکرد اذعان کرد: افرادی که انواع فتنه را آفریدند و از ولایت زاویه گرفتند باید توبه کنند نه علما.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استکبار هر نوع تفرقه افکنی و خراب کاری را اصلاح جامعه بشری می دانند و با انواع حیله گری اقوام را در مقابل هم قرار می دهد.

نکونام با بیان این نکته که مبلغان باید ظلمت حاکم بر جهان را به نور و بصیرت ایمان تبدیل کنند اذعان کرد: مبلغان در این ماه خود و مردم را از فضایل معنونی بهرمند سازند.

وی با اشاره به سخنان امام علی(ع) در مورد دنیا خاطرنشان کرد: هر کس به دنیا دل بست قطعا به غیر از دنیا نخواهد پیوست.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که پرچم حق در دست ولایت روشن و ثابت است اظهار کرد: استکبار بیش از همه چشم طمع به ایران دارد و هدف اصلی درگیری ها در افغانستان، عراق، لبنان و سوریه خدشه وارد کردن به نظام مقدس کشور است.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 15611

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15611/آیا-فاصله-گرفتن-کج-روی-های-دولت-توبه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir