کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید استکی روحیه کفرستیزی را در درون دانش آموزان محروم بیدار کرد

7 تير 1393 ساعت 9:26

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر گفت: شهید استکی به عنوان یک معلم آگاه و متعهد روحیه کفرستیزی را در درون دانش آموزان محروم شهرکرد بیدار کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش صبح امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید رحمان استکی، با بیان اینکه این شهید فرهنگی بزرگوار قبل از انقلاب با برپایی جلسات مخفی، روحیه کفرستیزی را در درون دانش آموزان محروم شهرکرد بیدار کرد، تصریح کرد: بواسطه روشنگری های شهید استکی، بسیاری از دانش‌آموزان شهرکردی به صف مبارزان انقلابی پیوستند.

وی ادامه داد: این معلم شهید در برپایی تظاهرات دانش‌آموزی بر ضد رژیم طاغوت نقش مهمی داشت و بارها توسط ساواک دستگیر و تحت بازجویی و شکنجه قرار گرفت.

کریمیان تصریح کرد: شهید استکی به عنوان یک معلم آگاه و متعهد، وظایف خود را به نحو احسن دنبال می کرد تا اینکه علی رغم میل باطنی خود، به عنوان معاون آموزشی و سپس کفیل اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

وی اضافه کرد: این معلم شهید برای ایجاد امکانات علمی و آموزشی در سطح استان و آشنایی اولیاء و مربیان با دستاوردهای تعلیم و تربیت اسلامی اقدامات قابل توجهی انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حادثه هفتم تیر واقعاً باید احیا گردد، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما فرهنگیان است که با روشنگری های خود در جهت احیای این حادثه بویژه در بین دانش آموزان گام برداریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15593

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15593/شهید-استکی-روحیه-کفرستیزی-درون-دانش-آموزان-محروم-بیدار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir