کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام جمالی زاده:

شهرستان فارسان همچنان از فعال نبودن بخش صنعت و معدن رنج می برد

7 تير 1393 ساعت 10:30

امام جمعه فارسان گفت: این شهرستان هنوز از فعال نبودن بخش صنعت و معدن رنج می برد لذا شایسته است تا مسئولین استان و شهرستان در زمینه تقویت کارگاههای تولیدی، ایجاد شهرک صنعتی، جذب سرمایه گذاران به منطقه، تسهیل امور بانکی برای سرمایه گذاران و تقویت صنعت توریسم شهرستان همکاری و کمک کنند.


به گزارش جهان بین نیوز، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده افزود: همگان باید با این پدیده زشت برخورد کرده، دستگاههای مسئول در این زمینه وارد شده و مردم هم با امر به معروف و نهی از منکر کردن زمینه جلب رحمت و برکات و غفران الهی برای این خطه را فراهم کنند.

وی با اشاره به ترور مقام معظم رهبری در سال ۶۰، این سال را یکی از سالهای پر از مصیبت و غم برای مردم و انقلاب و امام دانست که سوزناک ترین آنان شهادت شهیدان والامقام دکتربهشتی و ۷۲ تن از بهترین یاران امام و نیز شهادت رجایی، باهنر و چمران بود.

امام جمعه فارسان با اشاره به ترور ناموفق مقام معظم رهبری در این سال افزود: خداوند متعال این شخصیت را به عنوان ذخیره خود برای مردم و انقلاب پس از امام تا امروز حفظ کرده است و با درایت ایشان، مصیبتها و بحرانها برای نظام اسلامی تبدیل به فرصت ها شد .

خطیب جمعه فارسان در ادامه با اشاره به روز صنعت و معدن افزود: بعد از ۳۴ سال از انقلاب این شهرستان با سابقه و با فرهنگ هنوز از فعال نبودن بخش صنعت و معدن رنج می برد لذا شایسته است تا مسئولین استان و شهرستان در زمینه تقویت کارگاههای تولیدی، ایجاد شهرک صنعتی، جذب سرمایه گذاران به منطقه، تسهیل امور بانکی برای سرمایه گذاران و تقویت صنعت توریسم شهرستان همکاری و کمک کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15584

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15584/شهرستان-فارسان-همچنان-فعال-نبودن-بخش-صنعت-معدن-رنج-می-برد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir