کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه تکمیل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان کلید خورد/آغاز فعالیت اداری و آموزشی از مهر ۹۳

4 تير 1393 ساعت 11:56

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان گفت: پروژه ساختمان این دانشگاه که با مشکلاتی در ساخت مواجه شده بود، بعد از دو سال رکود در خرداد ماه سال جاری مجددا کلید خورد.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حسین حیدری افزود : یکی از موانع در ساخت، جاده دسترسی این دانشگاه بود که با پیگیری‌های انجام شده و کمک خیران از جمله آقایان افراسیاب اله‌بخشیان فارسانی و حاج حسین آذریون باباحیدری این جاده بازگشایی شد که  به دلیل کوتاه تر شدن فاصله تردد صرفه‌جویی قابل ملاحظه ای را به دنبال دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان ادامه داد : شبکه برق این دانشگاه نیز یکی دیگر از معضلات بر سر راه ساخت این پروژه بود که اخیرا مورد بهره برداری قرار گرفت و آب‌رسانی به این دانشگاه نیز که با مشکل مواجه شده بود در روزهای اخیر راه‌اندازی می شود.

حیدری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان در سال ۱۳۸۳ راه‌اندازی شد هم اکنون با بیش از ۶۰۰ دانشجو و ۱۷ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در حال فعالیت است گفت: سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی فارسان در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار قرار گرفته و ساختمان آموزشی آن ۴۸۰۰ متر زیربنا دارد.

وی با قدردانی از زحمات مسئولان استانی و شهرستانی برای حل مشکلات موجود از فعالیت بخش اداری و آموزشی این واحد در ساختمان جدید از مهرماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15531

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15531/پروژه-تکمیل-ساختمان-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-فارسان-کلید-خورد-آغاز-فعالیت-اداری-آموزشی-مهر-۹۳

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir