کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد

اجراي ۳۳ برنامه محوري به مناسبت سي و سومين سال فاجعه 7 تير در استان

3 تير 1393 ساعت 10:08

برنامه‌هاي گرامي‌داشت سي و سومين سالگرد فاجعه هفتم تير استان چهارمحال و بختياري از سوي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اين استان اعلام شد.


به گزارش جهانبین نیوز، علي گرجي از هفتم تیر به عنوان کارنامه سربلندی و غرور شهیدان راست قامت تاریخ ایران اسلامی ياد كرد و گفت: حقيقتاَ خون شهداي كربلاي عاشوراي هفتم تير، انقلاب‌اسلامي را بيمه‌كرده‌است.

گرجي تجليل از مقام شامخ شهداي هفتم تير را باعث تقويت باورها و ارزش‌هاي والاي آنان در جامعه برشمرد و تصريح كرد: تبيين اهداف وآرمان‌هاي مكتب شهيد بهشتي و ۷۲ تن از ياران انقلاب و امام براي عبرت‌گيري از گذشته و آگاهي‌دادن به نسل جوان از ضروريات امروز كشور است.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اسلامي استان چهارمحال و بختياري از برگزاري ۳۳ برنامه محوري همزمان با سي و سومين سال فاجعه هفتم تير در استان خبر داد و تصريح كرد: مراسم غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهداء و گرامي‌داست شهداي هفتم تير علي‌الخصوص شهيد ديارمان؛ رحمن استكي، روز پنج‌شنبه ۵/۴/۹۳ ساعت ۱۷:۰۰ در گلزار شهداي شهركرد برگزار مي‌گردد.

گرجي از مسجد جامع شهركرد به عنوان سنگر مبارزه مردم ولايتمدار استان در انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: دو شب مراسم با حضور دو سخنران كشوري پنجم و ششم تيرماه بعد از اقامه‌ي نماز مغرب و عشاء، در اين مسجد برگزار مي‌گردد.

به گفته وي سخنرانان اين دوشب دكتر احمدي- عضو هيئت علمي دانشگاه قم و حجت الاسلام و المسلمین دكتر سعدي؛ رئیس دانشكده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه امام صادق(ع) مي‌باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاري ويژه‌برنامه «آقا سرت سلامت» به شكرانه‌ سلامتي مقام عظماي ولايت درحادثه تروريستي ششم‌تير ۱۳۶۰ و بهره‌مندي از بيست و پنج سال ولايت مقتدرانه معظم‌له خبر داد و گفت: اين برنامه در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه سراسر استان و بصورت ويژه در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) شهركرد با قرائت «مناجات الشاكرين» ساعت ۱۲:۳۰ روز جمعه ششم تير ماه برگزار مي‌گردد.

به گفته وي دو نمونه توليدات تبليغي با عنوان«شيفتگان خدمت» و «با قافله بهشتي» دبه تيراژ بالا در استان چاپ و توزيع مي‌گردد.

گفتني است برگزاري كلاس معارف مشترك مديران استان و شهرستان شهركرد و حضور بر سر مزار شهيد استكي، برگزاري دعاي پر فيض ندبه و برگزار مراسم در مساجد شهركرد از ساير برنامه‌هاي پيش‌بيني شده گرامي‌داشت سي و سومين سالگرد شهداي هفتم تير و شهيد ديارمان در اين فاجعه، شهيد رحمن استكي است.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 15497

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15497/اجراي-۳۳-برنامه-محوري-مناسبت-سي-سومين-سال-فاجعه-7-تير-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir