کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد:

فتنه گران هزار بار هم که جان خود را بدهند کفاره گناه بزرگ آن ها نمی شود

30 خرداد 1393 ساعت 15:48

شماها که فتنه 88 را ایجاد کردید باید کفاره بدهید و هزار بار هم که جان خود را بدهید باز هم کفاره آن گناه بزرگ نمی شود.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به برگزاری مراسم جشن سالگرد دولت تدبیر و امید افزود: در حالی که شاهد چنین جشنی در پایتخت بودیم و رئیس جمهور سخنرانی خوب و منطقی داشت اما در استان شاهد برگزاری برنامه خوبی نبودیم.

وی با قدردانی از سخنرانی خوب و منطقی رئیس جمهور در جشن یک سالگی دولت یازدهم، به حضور و همراهی رقبای انتخاباتی وی در انتخابات 92 به دعوت رییس جمهور اشاره کرد و گفت: این ابتکار باعث تقویت فضای همدلی و وحدت در کشور می شود.

احمدی تصریح کرد: انتظار می رفت که شاهد چنین برنامه خوبی در استان باشیم و سخنرانانی که دعوت می‎شوند همسو با دولت باشند و مواضعشان با رییس جمهور یکی باشد که اینگونه نبود.

خطیب موقت جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسجد دارای حرمت بالایی است و باید رعایت ادب در این مکان مقدس شود، افزود: کف و سوت زدن در مسجد از اعمال ناپسند و نادرستی است که مردم در دوران جاهلیت زمانی که مبادرت به انجام آن در مسجد الحرام کردند پیامبر اکرم(ص) آن‌ها را از این کار نهی کردند.

احمدی با اشاره به اظهارات منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی که برای بزرگداشت سالگرد انتخاب دولت تدبیر و امید همزمان با 24 خرداد به این شهر سفر کرده بود، خاطرنشان کرد: در جواب وی باید گفت که شمایی که فتنه 88 را ایجاد کردید باید کفاره بدهید و هزار بار هم که جان خود را بدهید باز هم کفاره آن گناه بزرگ نمی شود.

وی اظهارکرد: ائمه جمعه وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند و اگر لازم باشد جان خود را در راه ولایت فدا می کنند.

احمدی با بزرگداشت هفته قوه قضائیه گفت: ضروری است تا عملکرد قوه قضائیه به طور دقیق و واقع بینانه مورد بررسی قرار گیرد.

وی از اجرای طرح تحول سلامت در کشور یاد کرد و افزود: این طرح خوبی است و باعث شده تا هزینه های درمان کاهش پیدا کند و البته ممکن است نقایصی در این میان وجود داشته باشد که باید شناسایی و رفع شود.

احمدی با اشاره به گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان، مردم را به صرفه جویی در مصرف آب سفارش کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15385

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15385/فتنه-گران-هزار-بار-هم-جان-خود-بدهند-کفاره-گناه-بزرگ-نمی-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir