کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

کودتاي داعش کودتاي عليه اسلام است

30 خرداد 1393 ساعت 16:27

از جمله اهداف شوم و پشت پرده‏ آشوب و تنش هاى موجود در عراق براندازى حكومت قانونى و ملى عراق است كه با پشتوانه رأى قاطع مردم روى كار آمده است که در واقع نوعى كودتا عليه اسلام است.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از زنگ خبر ، حجت الاسلام غضنفري در نماز جمعه اين هفته گفت: آنچه از صحنه روياروئى جبهه مقاومت اسلامى در عراق و جبهه تروريستى تكفيرى و بعثى مي توان فهميد، اطلاع داشتن و هماهنگ‏ بودن غربي ها و حاميان تروريست ها در منطقه با عوامل نفوذى و بعثى قبل از آغاز اين فتنه است.

امام جمعه بن گفت: ورود بي سروصدا و بدون هيچ مانعى در نيمه‏ شب روز سه‏ شنبه و اقدام به اشغال تا ساعت ۳ صبح روز بعد، سرآغاز آتشى شد كه به فضل الهى مى ‏رود تا عاملان و برافروختگانش را در خود ببلعد و بسوزاند.

غضنفري افزود: از ديگر اهداف تنش هاى موجود در عراق، مي توان به ايجاد تنش و نزاع قومى و مذهبى و در نتيجه ايجاد ناامنى فراگير و گسترده در بدنه جامعه عراق و منحرف ‏كردن افكار عمومى دنيا از پيروزي هاى فوق‏ العاده بزرگ جبهه مقاومت اسلامى در سوريه، عراق و افغانستان اشاره کرد.

غضنفري در ادامه ضمن اشاره به مناسبت هفته قوه قضائيه گفت: مسأله عدالت، مسأله قانونگرايى، ايستادگى در مقابل زورگو، متجاوز، دادن احساس امنيت و آرامش به مردم در زندگى، چيزهايى نيست كه در نظام جمهورى اسلامى به آنها اهميت داده نشود. اين وظایفى است كه متوجه قوه قضائيه است، قوه قضائيه متكفل و متعهد اين‏كارها است.

غضنفري افزود: در پرونده ‏هاى مفاسد اقتصادى معتقد به جنجال و هياهو نيستم، اما معتقد به سرعت و قاطعيت در كار هستم. سرعت غير از عجله است، سرعت عمل با شتاب زدگى و عجله تفاوت مى‏ كند. اين پرونده‏ هائى كه مورد توجه مردم است به خصوص و در عموم پرونده‏ ها، مسأله اطاله دادرسى بايستى مورد توجه قرار بگيرد.

غضنفري به مناسبت فرا رسيدن نخستين سالگرد حماسه سياسى انتخابات ۲۴ خرداد گفت: بدون‏ شك اقدام رئيس جمهور در دعوت از رقبا و ديدار با آن‏ ها در سالگرد پيروزى انتخاباتى، اقدامى مهم و پسنديده است.

وي افزود: اين اقدام مى ‏تواند به ‏عنوان الگويى براى ديگر سياستمداران ما نيز تبديل بشود تا تلاش كنند جداى از اختلافات روشى و فكرى كه امرى مرسوم در تمامى جوامع است، هميشه و در همه حال در پى منافع مردم و كاستن از آلام و دردهاى شهروندان باشند.

امام جمعه بن گفت: روي ديگر اين نشست پذيرش اين دعوت از سوى رقباى ديروز بود ؛ همان‏ها كه سال گذشته نيز در برابر رأى مردم سر تسليم فرو آوردند و از منتخب آنان حمايت كردند؛ نه بيانيه عليه نظام دادند و نه پيروزى با چند دهم درصد اختلاف روحانى را علامت تقلب عنوان كردند. آنان شكست را پذيرفتند و به دنيا «رقابت جوانمردانه» را نشان دادند. انتخاب عنوان زيباى «هميشه در كنار هم هستيم» خود گوياى همه‏ چيز است.

غضنفري با اشاره به شهادت مصطفي چمران گفت : سخن گفتن از شهيدى با ابعاد گوناگون، از اسوه ه‏اى كه جمع اضداد بود، از آهن و اشك، از شير بيشه نبرد و عارف شب‏هاى قيرگون، از پدر يتيمان و دشمن سرسخت كافران بسيار سخت بلكه محال است.

غضنفري در پايان گفت: چمران جنگ جويى پرهيزگار و معلمى متعهد بود كه كشور اسلامى ما به او و امثال او احتياج مبرم دارد.

انتهاي پیام/


کد مطلب: 15383

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15383/کودتاي-داعش-عليه-اسلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir