کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان:

راه‌اندازی 370 پایگاه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در چهارمحال و بختیاری

28 خرداد 1393 ساعت 11:29

پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال بیش از 370 پایگاه و مرکز آموزشی بالغ بر 40 هزار دانش‌آموز را در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جذب کنند.


افشین امیریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: فصل تابستان، اوقات فراغت مناسب و گرانبهایی برای بروز و ظهور استعدادها، خلاقیت‌ها، رشد و بالندگی مهارت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان است.

وی افزود: بر همین اساس بهره‌گیری از این فرصت طلایی برای دانش‌آموزان و اولیاء آن‌ها بسیار مهم است.

امیریان تصریح کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود سعی می‌کنیم زمینه برای کسب ارزش‌ها و فضایل اخلاقی، آموزش مهارت‌ها و کارآموزی، تحکیم روابط والدین و فرزندان و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری، خودباوری در دانش‌آموزان و فرزندان ایران اسلامی فراهم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های این اداره‌کل در تابستان امسال، گفت: در تابستان ۹۳ تلاش می‌شود که نسبت به جذب و سازمان‌دهی دانش‌آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت در قالب زمینه‌ها و رشته‌های معرفتی،‌ هویتی و بصیرتی، فرهنگی، هنری و علمی، مهارت‌های خدماتی، مهارت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و تربیت‌بدنی و سلامت اقدامات لازم توسط آموزش و پرورش استان انجام گیرد.

امیریان افزود: پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال بیش از ۳۷۰ پایگاه و مرکز آموزشی بالغ بر ۴۰ هزار دانش‌آموز را در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جذب کنند.

وی با اشاره به مدت فعالیت این طرح، اظهار کرد: زمان اجرای رسمی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از یکم تیر تا ۲۳ مردادماه سال جاری به مدت هشت هفته است.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 15344

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15344/راه-اندازی-370-پایگاه-طرح-غنی-سازی-اوقات-فراغت-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir