کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتبال بوسنی:

رقبای ما ایران و نیجریه هستند

خبرگزاری ايرنا , 26 خرداد 1393 ساعت 13:50

سرمربی تیم فوتبال بوسنی و هرزگووین پس از شکست تیمش مقابل آرژانتین گفت: رقبای ما برای صعود به مرحله بعدی، ایران و نیجریه هستند نه آرژانتین.


به گزارش جهانبین، « سافت ساسیچ » بامداد دوشنبه پس از دیدار تیمش مقابل آرژانتین در جمع خبرنگاران تاکید کرد که تیمش برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی بدنبال کسب نتیجه مقابل تیم های ایران و نیجریه است.

سرمربی تیم فوتبال بوسنی که تیمش برای اولین بار جام جهانی را تجربه می کرد، تصریح کرد: نتیجه به دست آمده مقابل آرژانتین برای ما بی اهمیت است، زیرا پیش از این احتمال این شکست را داده بودیم .

وی افزود: رقبای ما برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی تیم های ایران و نیجریه هستند و کسب چهار امتیاز زمینه صعود ما به مرحله بعدی را هموار می کند.

ساسیچ تاکید کرد: ما شروع ناامید کننده ای نداشتیم و مصمم به صعود به مرحله بعدی رقابت ها هستیم.

وی درباره مهار مسی بازیکن تیم آرژانتین در این دیدار گفت: من به این موضوع فکر کرده بودم، اما نمی توانم دو یا سه بازیکن را برای مهار این بازیکن اختصاص دهم؛ ضمن اینکه درگیری با مسی می توانست تعداد کارت های زرد ما را افزایش دهد.

سرمربی تیم فوتبال بوسنی و هرزگوین با ابراز تاسف از زدن گل به خودی در دقیقه سوم توسط بازیکن تیمش اظهار کرد: گرچه در این دیدار گل به خودی زدیم، اما با شیوه های مختلفی بازی کردیم.

تیم فوتبال بوسنی و هرزگوین بامداد دوشنبه در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴برزیل با نتیجه دو بر یک مغلوب آرژانتین شد.

این تیم به همراه تیم های ایران، آرژانتین و نیجریه در گروه ششم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار دارند.

انتهای پیام/س م/


کد مطلب: 15287

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15287/رقبای-ایران-نیجریه-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir