کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری نمایشگاه آثار طراحی مربع- کلاه در شهرکرد

بام ایران خبر , 22 خرداد 1393 ساعت 8:05

نمایشگاه آثار طراحی امین حکمت پناه با عنوان مربع- کلاه در نگارخانه مهر شهرکرد برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، خالق آثار نمایشگاه مربع- کلاه بیان داشت: این آثار طراحی شامل ۱۹ تابلو شامل هفت اثر با تکنیک اکرلیک روی مقوا و با سبک اکسپرسیونیم و مجموعه  ˈکلاهˈ شامل ۱۲ اثر با تکنیک میکس مدیا و با سبک فرمالیسم است و با هدف ارائه یک کار جدید و تلنگری به سلیقه مخاطب برگزار گردید.

حکمت پناه با بیان اینکه آزادی عملی که در طراحی وجود دارد در بقیه هنرها نیست تصریح کرد: فی البداهه بودن، ناتمام بودن اثر و کوتاه بودن زمان اجرا از ویژگی های منحصر به فرد نقاشی است.

وی تاکید کرد: هنرمندان باید تفکر و تخیل مخاطب را درنظر داشته باشند و اثر هنری باید به مخاطب اجازه پروراندن تخیل را بدهد.

حکمت پناه بیان داشت: یک اثر هنری با مخاطب کامل می شود و چه بسا یک اثر هنری با برداشت مخاطب ماهیتش عوض شود.

وی، یکی از آفات زندگی امروز را استفاده نکردن از ضمیر ناخودآگاه دانست و اذعان داشت: در بیشتر آثارم سعی می کنم از احساسات و ضمیر ناخودآگاهم استفاده کنم.

حکمت پناه وضعیت هنر و هنرمند رادر استان راضی کننده ندانست و ابراز امیدواری کرد با همت اهالی هنر و مسئولین و مردم این وضعیت ارتقا یابد.

امین حکمت پناه دانش آموخته رشته نقاشی از دانشگاه شهید چمران اهواز است و تاکنون نمایشگاه های دست چپ من، قدم یازدهم، همه چی از یاد آدم میره مگه یادش که همیشه یادشه، بهار در کنار، تولدی دیگر، بعد از مهر و نمایشگاه گروهی نقاشان استان با حضور آثار این هنرمند برگزار شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15159

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15159/برگزاری-نمایشگاه-آثار-طراحی-مربع-کلاه-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir