کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامه‌ مردم اردل به وزیرنیرو برای تسریع طرح بهشت آباد مشکوک است

18 خرداد 1393 ساعت 14:36

سایت استانداری اصفهان ۱۳ خردادماه با انتشار خبری مبنی بر اینکه مردم شهرستان اردل چهارمحال بختياري خواستار اجراي طرح بهشت آباد هستند، از ارسال نامه‌ای از سوی مردم و شورای شهر اردل به وزیر کشور در راستای تسریع در اجرای طرح بهشت آباد خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری- درسایت استانداری اصفهان ادعا شده است: مردم و شوراهاي اسلامي شهر و روستاي شهرستان اردل با ارسال نامه‌اي به وزير نيرو خواستار تسريع اجراي طرح بهشت آباد شدند؛ همچنین اين نامه به دفتر مقام معظم رهبري و دفاتر، رئيس جمهور، رئيس مجلس شوراي اسلامي و معاون اول رئيس جمهور نيز ارسال شده است.

در این نامه آمده است: جناب آقای وزیر، در نامه قبلی که برای حضرتعالی ارسال شد اهمیت اجرای طرح انتقال آب به فلات مرکزی معروف به طرح بهشت آباد را برای شهرستان اردل بیان و عنوان کردیم، اجرای این طرح از اصلی‌ترین مطالبات مردم شهرستان بوده و اجرای آن را طبق مصوبات خواستاریم.

امضاکنندگان این نامه بیان کرده اند: جناب آقای وزیر از دولت تدبیر و امید این انتظار می رفت شرایطی را برای اجرای هرچه سریعتر این طرح ایجاد کند.

در ادامه نامه آمده است: متاسفانه از ابتدای این کار برخی‌ها با دلایل سطحی و با انگیزه‌های خاص چه در سطح مقامات استانی و چه کشوری با ورود به بدنه دولت و وزارت نیرو با اجرای این طرح مخالفت کردند.

امضا کنندگان نامه یادآور شده اند: تجارب انتقال آب توسط خطوط لوله و مشکلات اجتماعی حین اجرا و در دوره بهره ‌برداری را نباید فراموش کرد.

در پایان این نامه آمده است: جناب آقای وزیر، اجرای سریع این طرح از مطالبات مردم اردل است لذا استدعا داریم ضمن دستور در تسریع انجام کار، مشکلات سیاسی مربوطه را از طریق وزارت کشور پیگیری کنید.

حال این سوال به وجود می‌آید که مسئولان استان اصفهان با این اقدمات به دنبال چه اهدافی هستند؟ چرا همدلی و همراهی و اتحاد بین استان‌ها را برهم می‌زنند؟ مگر نه اینکه این اقدامات تنها بذر نفاق را در بین استان‌ها می‌کارد؟

نماینده مردم شهرکرد، این اقدام را از سوی استان همجوار خلافی آشکار دانست و بر ضرورت پیگیری این مسئله از طریق دستگاه‌های قضایی در ارتباط با صحت و سقم امضاها و مهرهای این نامه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در این نامه هیچ گونه امضاء دقیق و شفاف از مسئولان عالی رتبه اصفهان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در این نامه، سراسر مهرهای مختلف و برخی ها بدون نام و نشان دقیق و نامعتبر وجود دارد که پیگیری آن یک امر ضروری است.

وی با بیان اینکه صحت و سقم امضای این نامه از سوی شورای شهر اردل در حال بررسی است، تاکید کرد: انتظار می‌رود تمامی مسئولان و مردم استان نسبت به منافع و حقوق استان خود تا آخرین نفس پایبند و استوار باشند.

انتهاي پیام


کد مطلب: 15068

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15068/نامه-مردم-اردل-وزیرنیرو-تسریع-طرح-بهشت-آباد-مشکوک

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir