کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیران باشگاه ها فریب دلال ها را نخورند

در لیگ برتر آینده 48 بازیکن بدون تیم خواهند ماند

دانا , 18 خرداد 1393 ساعت 10:54

در لیگ برتر چهاردهم حداقل 48 بازیکن اسم و رسم دار و با سابقه بدون تیم خواهند ماند و باشگاه ها نباید فریب بازارگرمی دلال ها را بخورند.


به گزارش جهانبین نیوز، با نزدیک شدن با آغاز جام جهانی تب فوتبال هر لحظه بیشتر می شود و فوتبالدوستان ایرانی هم بی صبرانه منتظر بازی های تیم ملی در جام جهانی هستند. از سویی دیگر باشگاه ها و مربیان در تلاشند تا بازیکنان مد نظر خود را برای فصل آینده جذب کنند. برخی از بازیکنان اسم و رسم دار هم طبق سنت هر ساله تلاش می کنند در این زمان با بازار گرمی دستمزدهای شان را افزایش بدهند. این در حالی است که با تصویب قانون جدید سازمان لیگ بسیاری از بازیکنان نامدار و قدیمی لیگ ممکن است بدون تیم بمانند.

یکی از مربیان لیگ برتری در این زمینه به دانا گفت: با توجه به کاهش سهمیه بازیکنان بزرگسال ، هر تیم باید نسبت به فصل گذشته حداقل سه بازیکن بزرگسال کمتری به خدمت بگیرد بنابراین حداقل ۴۸ بازیکن قدیمی و مسن از گردونه لیگ برتر کنار گذاشته می شوند و بدون تیم می مانند. ضمن اینکه بازیکنان زیر ۲۳ سال و امید هم به تیم ها اضافه می شوند و به این ترتیب ممکن است ۱۰۰ بازیکن نسبت به فصل گذشته لیگ برتری بدون تیم بمانند. در چنین شرایطی اگر باشگاه ها با یکدیگر متحد باشند و قوانین را دور نزنند قیمت بازیکنان کاهش پیدا می کند و لیگ هم جوانتر خواهد شد. بنابراین مدیران باشگاه ها نباید فریب دلال ها و بازارگرمی برخی از بازیکنان را بخورند.

به گزارش دانا، در لیگ برتر سیزدهم هر تیم مجاز بود ۲۱ بازیکن بزرگسال به خدمت بگیرد اما در فصل آینده هر باشگاه فقط می تواند ۱۸ بازیکن بزرگسال داشته باشد و سایر بازیکنان تیم ها باید از رده های سنی امید و جوانان انتخاب شوند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 15053

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15053/لیگ-برتر-آینده-48-بازیکن-بدون-تیم-خواهند-ماند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir