کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

رهبر فرزانه انقلاب با دمیدن روح نشاط و امید توان از دست رفته مردم را باز گرداندند

16 خرداد 1393 ساعت 16:30

امام جمعه کوهرنگ در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت ارتحال امام و تجلیل از از حضور تمامی مردم در مراسم ارتحال امام و تبریک آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنه ای گفت: امام خمینی بخشی از این بار مسئولیت را در زمان حیات خویش بر دوش کشید.


به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، حجت الاسلام طباطبایی افزود: امام(ره) با تعابیری بلند و رسا در توصیف فرزند رعنا و برومندش فرمودند: «یکی از بازوهای پرتوان جمهوری اسلامی . . . برادری آشنا به مسائل فقهی و متعهد به آن . . . از جمله افراد نادری که چون خورشید روشنی می بخشد . . . متعهد و مبارز در خط مستقیم اسلام . . . عالم به دین و سیاست. . . ایشان از اجتهادی که لازمه ولایت فقیه می باشد برخوردارند . . . من آقای خامنه ای را بزرگ کردم،ایشان الحق شایسته رهبری اند،با بودن آقای خامنه ای شما خلاء و کمبود رهبری ندارید.


خطیب نماز جمعه کوهرنگ تصریح کرد: در ایام ارتحال امام(ره) نقش رهبری در ناکام گذاشتن دشمنان و مایوس کردن آنها در آن روزهای دلهره بسیار تعیین کننده بود،رهبری فرزانه انقلاب با مدیریت حکیمانه خود،این دل های نگران و مضطرب را به شکل هنرمندانه به ساحل امن هدایت کردند.

سید شهاب الدین طباطبایی گفت:مقام معظم رهبری با دمیدن مجدد روح نشاط و شادابی و امید در جان فسرده مردمی که با ارتحال امام (ره) روح و توان خویش را تاحدی از دست رفته می دیدند اولین نشانه معجزه مسیح گونه اش را به زیبایی تمام، برای دنیا ترسیم کردند.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه بیان داشت: چه کسی می تواند مدعی شود که در میان رهبران و روسای جمهور دنیا،فردی خدا ترس و با تقواتر از رهبر ایران اسلامی باشد، کدام ناظر منصفی تاکنون ادعا کرده که در میان حاکمان امروز،حاکمی را می شناسد که شجاع تر،با تدبیرتر،خلاق تر و هوشمندتر از رهبر ایران بر ملتی حکومت می کند ؟ آیا می توان رهبری به جامعیت علمی،دینی و فقهی ایشان در دنیای اسلام پیدا کرد ؟ کدام سیاست ورزی است که توانایی او همسنگ و همسان مدیریت ایشان در بحبوحه بحران ها و فشارها و تهدید هاست؟

سید شهاب الدین طباطبایی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با امیر کویت تاکید کرد: خطری که اکنون دنیای اسلام را تهدید می کند،گروههای تکفیری ضد دین و ضد بشری هستند که آلت دست مستکبران عالم شدن اند و مورد حمایت امریکا و اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی قرار دارند و به مثابه موجوداتی خشن و خطرناک و با رفتارهای و حشیانه و ضد بشری هم امنیت کشورها را به خطر می اندازند و هم آبروی اسلام و مسلمین را در جهان می برند.

طباطبایی به دیدار رهبر با حافظان و قاریان قرآن اشاره کرد و افزود: هدف از حفظ و قرائت قرآن عمل به آن است.

ایشان با تبریک روز جوان و سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) بیان داشت: جوان باید در درون خود، در دل خود، در وجدان خود احساس کند که نسبت به آینده این کشور،آینده این ملت،آینده این تاریخ مسئولیت دارد.

طباطبایی در ادامه افزود: همین احساس مسئولیت بود که در دوران دفاع مقدس اکثر جوانهای متعهد را به میدان دفاع کشاند.

امام جمعه کوهرنگ به جوانان توصیه کرد،جوانها باید هوشیار باشند دشمن در کمین است دشمن دانسته است که تقوا و پرهیزگاری جوان ایرانی و دینداری جوان ایرانی به پیشرفت او در میدانهای مختلف کمک می کند دشمن می خواهد این را تضعیف کند.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ در پایان برای حضرت آیت الله مهدوی کنی آرزوی سلامت کرد و از مردم خواست برای سلامتی و شفای ایشان دعا کنند.
انتهای خبر/ح

 


کد مطلب: 14994

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14994/رهبر-فرزانه-انقلاب-دمیدن-روح-نشاط-امید-توان-دست-رفته-مردم-باز-گرداندند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir