کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوانان ما وفادار کشورمان هستند/جشن های نیمه شعبان با شکوهتر از گذشته برگزار شود

16 خرداد 1393 ساعت 17:24

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:جوانان ما وفادار و سرمایه کشورمان هستند و لازم است کسانی که کار مدیریت و برنامه ریزی در امور جوانان ما دارند با یک تفکر و تدبیر بالا بتوانندبه گونه ای برنامه ریزی کنندکه بتوانند استعدادهای جوانان مارا از بالقوه به بالفعل تبدیل کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام داریوش رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اردل اظهار داشت:هیچ گنجی بالاتر از تقوای الهی نیست چرا که با انجام تقوای الهی می توانیم در بهترین مسیر سعادت حرکت کنیم.

وی با اشاره به موضوع تقدیر،قضاو قدر در زندگی انسان گفت:براساس نوع کارکرد انسان ها تقدیرشان رقم می خورد و کسانی که در زندگیشان کار مثبت انجام دهند تقدیرشان خوب و افرادی که کارکردشان منفی، تقدیرشان بد خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه با عرض تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت ۱۵خرداد در جمع نمازگزاران مردم اظهار داشت: ملت ایران هرگز در پیمودن راه امام خمینی(ره) تا به امروز کوتاهی نکرده اند و با پرچمی که در دست مقام معظم رهبری است این انقلاب را به سر منزل واقعی می رسانند.
رحیمی خاطرنشان کرد: مردم هم در استقبال از امام و هم در زمان حیاتش و رحلتش به خوبی با عزت وی را همراهی کردند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران نمی گذارند مظلومیت امیرالمومین در تاریخ تکرار شود و راه امام ره و شهدا را ادامه می دهند.
خطیب جمعه اردل نیز روز جوان همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) را تبریک گفت و افزود: همه جوانان باید حضرت علی اکبر را الگو عملی زندگی خود قرار دهند.
رحیمی با بیان اینکه جوانان سرمایه کشور هستند افزود:جوانان ما چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر توانستند با تلاش و کوشش به اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسند و به استکبار جهانی اثبات کنند که همیشه وفادار رهبر و آرمانهای مقدس ایران اسلامی خواهند بود.
وی در پایان به برگزاری جشن های متنوع در نیمه شعبان ،ولادت حضرت امام زمان (عج)تاکید داشتند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 14991

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14991/جوانان-وفادار-کشورمان-هستند-جشن-های-نیمه-شعبان-شکوهتر-گذشته-برگزار-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir