کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

کار برای خدا مهمترین درس از امام خمینی(ره) است

14 خرداد 1393 ساعت 14:47

بزرگترين درسي که از حضرت امام خميني(ره) بايد گرفت همين است کار بايد براي خدا باشد؛اگرمسئولين نظام هم اين را سرلوحه کارهاي خود قرار دهند باعث مي شود مردم هم نسبت به آنها شوق پيداکنند.


به گزارش جهان بین نیوز، حجت الاسلام غضنفري در گفت وگو با خبرنگار زنگ خبر ، گفت:يکي از دلايل ماندگاري امام راهي است که ايشان طي نمودند که همان راه امام حسين (ع) است. دليلي مهمي که باعث شده است سيدالشهدا (ع)و امام راحل(ره) در دلهاي مردم ماندگار شود وهرسال برعاشقان اين بزرگواران افزوده شوداخلاص است ؛اخلاص است که باعث ماندگاري وجاودانگي عمل مي شود.

وي افزود: اميرالمومنين علي (ع) در يکي ازحکمتهاي نهج البلاغه مي فرمايند کسي که ميان خود وخدا را اصلاح کند خداهم ميان او ومردم را اصلاح ميکند؛يک مصداق کامل براي اين فرمايش امام علي (ع)،امام خميني (ره) است او خالصانه براي اسلام وانقلاب به پاخواست لذا نسل هاي متوالي ياد وخاطره پيرجماران را از ياد نخواهند برد.

غضنفري گفت: بزرگترين درسي که از حضرت امام خميني(ره) بايد گرفت همين است کار بايد براي خدا باشد؛اگرمسئولين نظام هم اين را سرلوحه کارهاي خود قرار دهند باعث مي شود مردم هم نسبت به آنها شوق پيداکنند. مسئولين ما بايد امام راحل را الگوي خود قرار دهند و نگذارند خط ومشي ايشان براي اجراي حکومت ناديده گرفته شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14963

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14963/کار-خدا-مهمترین-درس-امام-خمینی-ره

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir