کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز در مراسمی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شد

12 خرداد 1393 ساعت 14:15

جواد کارگران امروز با حضور معاون حقوقی مجلس وامور استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان چهار محال و بختیاری معرفی شد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، معاون حقوقی مجلس و امور استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانه و تسلیت رحلت امام خمینی(ره) گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطفی در در تاریخ کشور که باید به آن توجه ویژه ای شود.

حسین نوش آبادی با اشاره به نام گزاری امسال از طرف رهبر معظم انقلاب افزود: همان گونه که اقتصاد مقاومتی سرلوحه اقتصاد کشور قرار گرفت مقاومت فرهنگی باید در مسیر فرهنگی کشور قرار بگیرد تا بتوانیم در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمن قرار بگیریم.

وی، نادیده گرفتن فرهنگ اسلامی- ایرانی را میدان دادن به ورود فرهنگ غرب به کشور دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم فرهنگ اسلامی-ایرانی را در جامعه خود پیداه کنیم نیازی به فرهنگ دیگری نداریم و مردم ما باید بپذیرند که فرهنگ اصیل ما تامین کننده تمامی نیازهای یک انسان است.

معاون حقوقی وزیر ارشاد با اشاره به حضور بازیگران ایرانی در جشواره "کن" اذعان کرد: این رفتار بازیگر ایران دراین جشنواره دور از معیارهای و رفتارهای اسلامی بوده که باعث موضع گیری های از طرف دستگاه های مختلف شد این در حالی است اگر جایی برای غفلت است برای جبران این غفلت فرصتی وجود دارد که این بازیگر با دادن بیانه ای اشتباه خود را پذیرفت و من از این شجاعت حمایت می کنم.

نوش آبادی در پایان با بیان دلواپسی برخی از افراد در قبال وظایف فرهنگ و ارشاد گفت: این وزارت خانه از خطوط قرمزی که رهبر انقلاب تعریف کردند عدول نخواهد کرد و این مسیر را تا پایان ادامه می دهد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14905

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14905/مدیرکل-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-استان-معرفی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir