کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختیاری:

اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان چهارمحال و بختیاری

12 خرداد 1393 ساعت 12:53

چهارمین دوره طرح نشاط معنوي اوقات فراغت تابستان از 10 تيرماه تا15 شهريور در بقاع متبرکه استان اجرا می شود.


به گزارش جهانبین نیوز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت:تقویت بنیه‌های اعتقادی و مذهبی نوجوانان، ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) و تبلیغ و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفت که و امید است امسال نیز با توجه به برطرف شدن کاستیها و نواقص و پخته تر شدن طرح با استقبال بسیار خوب جوانان همراه شود.
وی محورهای طرح تابستانه اوقات فراغت را آموزشی، تفريحی و فوق برنامه برای دوره‌های تحصيلی ابتدايی، راهنمايی و متوسطه اعلام كرد.

حجت الاسلام غلامیان در مورد برنامه‌هايی كه به صورت ويژه برای دوره ابتدايی طراحی شده است اظهار كرد: روخوانی قران كريم، روان‌خوانی، آموزش آداب اجتماعی، داستان زندگی ائمه، آموزش احكام با توجه به نيازهای سنی و آموزش خطاطی و طراحی باهدف ايجاد جذابيت در كلاس‌ها از جمله برنامه‌هايی است در امامزادگان و بقاع متبركه اجرا خواهد شد.

وی برنامه‌های ويژه دوره راهنمايی را قرائت، ترتيل، حفظ مفاهيم، اصول اعتقادی نبوت و امامت، قصه‌های قرآنی، آموزش هنجارهای اجتماعی و ارتباطی عنوان كرد.

مدیر کل اوقاف استان در تشريح برنامه‌های ويژه طرح اوقات فراغت برای دوره متوسطه گفت: آموزش مفاهيم و معارف قرآن كريم، اصول اعتقادای توحيد و امامت بارويكرد ولايت مطلقه فقيه و پاسخ به شبهات كلام جديد، برگزاری حلقه‌های معرفت، كلاس‌های ويژه بينش سياسی و امنيت اخلاقی و اجتماعی و حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های سازمان اوقاف در سال جاری است.

حجت‌الاسلام غلامیان با تأكيد بر اين مسئله كه اين كلاس‌ها به صورت كارگاهی برگزار خواهد شد و حالت كلاس‌های درس عمومی را نخواهد داشت، افزود: اولويت اصلی ما برای حضور نوجوانان و جوانان ۱۰ تا ۱۸ ساله در اين كلاس‌ها است مدت اين دوره‌ها از ۱۰ تير ماه تا ۱۵ شهريورماه خواهد بود كه علاقه‌مندان می‌توانند از تاريخ ۲۵ خرداد ماه تا ۱۰ تير ماه برای شركت در اين كلاس‌ها ثبت‌نام كنند. اين طرح در ۴ شهرستان و ۲۰ امامزاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14901

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14901/اجرای-طرح-نشاط-معنوی-امامزادگان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir