کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتگوی خبری با جانباز و آزاده هشت سال جنگ تحمیلی:

پیروی از از ولایت فقیه عامل بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی بود/امروز ه شهداء بهترین راهنما و الگو هستند

13 خرداد 1393 ساعت 12:17

جانباز 25 درصد دفاع مقدس گفت: بیان اسلام ناب محمدی ,ولایت فقیه و باور به مردم عامل بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی بود که حضرت امام خمینی(ره)پرچمدار و هدایتگر مردم ایران اسلامی در این مسیر بوده است.


به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز با مظفر عیدی یکی از جانبازان ۲۵ درصد دفاع مقدس که در اداره بهداشت شهرستان اردل هم مشغول به کار است مصاحبه ای در نظر گرفته شده است.

مظفر عیدی در گفتگو با خبرنگار هفت چشمه ،  ضمن گرامیداشت ولادت امام حسین(ع)،حضرت ابالفضل(ع) و امام سجاد(ع)اظهار داشت:اقتدار و جانفشانی قمر بنی هاشم در صحرای کربلا سرلوحه رشادت صبوری و اقتدار سربازن و جانبازان ایران در جنگ تحمیلی بود.
عیدی در ادامه افزود:الگوی جانبازان در جنگ تحمیلی حضرت ابالفضل(ع) بود و در زمانی که تمام دنیا می خواست انقلاب ما پیروز نشود ما با یاری خدا پیروز شدیم و توانستیم دست استکبار را برای همیشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قطع کنیم و با افتخار پرچم ساقی دشت کربلا را بالا ببریم.

این جانباز سر افراز در پایان با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت شهداء است گفت: شهداء بوسیله ولایت مداری، بصیرت، تقوا ، تولی وتبری کاری کردند که در تاریخ ماندگار شدن و امروزه شهداء بهترین راهنما و الگو هستند و خانواده شهدا چراغ جامعه اند، وظایف ما این است که ما باید طوری عمل کنیم که دشمنان اسلام نتوانند این چراغ را کم نور جلوه دهند.

مظفر عیدی ازآزادگان و جانبازان سر افراز کشورمان است که سه سال در اردو گاه،بصره،بغداد و تکریت اسیر بودند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 14863

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14863/پیروی-ولایت-فقیه-عامل-بزرگ-پیروزی-انقلاب-اسلامی-امروز-ه-شهداء-بهترین-راهنما-الگو-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir