کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انقلاب امام خمینی(ره) نگاه جهانیان را به ایران عوض کرد

بام ایران خبر , 11 خرداد 1393 ساعت 9:22

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: امام(ره) متعلق به اسلام و بشریت است و اینکه گروهی امام را تنها منتصب به خود بدانند و بخواهند با نام امام به قدرت برسند و برای خود جایگاهی دست و پا کنند نهایت ضعف درک و عدم بینش است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نکونام در جلسه نهایی کمیته مراسم ستاد ارتحال امام خمینی(ره) استان ضمن بزرگداشت مناسبت های مبارک ماه شعبان این ماه را فضایی برای زدودن تیرگی ها و آلودگی ها و ظرفیتی ارزشمند برای ورود به ماه رمضان عنوان کرد.

وی مناسبت های خرداد را نیز راهگشا و جهت دهنده دانست و تصریح کرد: سخنرانی روز ۱۳ خرداد امام(ره) در مدرسه فیضیه در سال ۴۲ و قیام ۱۵ خرداد سرعتی فوق العاده به حرکت انقلابی مردم برای مقابله با رژیم شاهنشاهی بخشید.

امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۵ خرداد اوج ایمان و باور به امام و راه انقلابی امام است.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک حرکت فوق العاده و حیات بخش به اسلام بخشید و به کشور و مردم ایران اقتدار و عزت بخشید.

وی بیان داشت: حرکت امام یک نگاه کاملاً نو و متفاوتی را به اسلام و ایران و ایرانی به وجود آورد و نگرش مردم جهان و خواص و سیاستمداران مطرح جهانی به ایران عوض شد.

نماینده ولی فقیه در استان حکمت، بصیرت، درایت، ایمان و بینش و ارتباط تمام عیار با خدا و ذوب شدن در خدا را از ویژگی های بارز و شاخص امام خمینی(ره) دانست و بیان کرد: خدایی شدن، خدایی زیستن و خدایی حرکت کردن امام و انقلاب را ماندگار کرد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: امام مطالعه جهانی داشت و مدیریت و قدرت تجزیه و تحلیل همراه با فقه و حکمت و روان شناسی و مردم شناسی از ویژگی های فوق العاده و خدادادی امام است.

وی وظیفه امروز ملت ایران را امام شناسی دانست و اذعان داشت: باید امام را شناخت و درباره ابعاد شخصیتی وی تفکر و تامل کرد چرا که هر مقدار امام خمینی(ره) را بیشتر بشناسیم دستاوردهای نظام و انقلاب را بهتر شناخته و حفاظت و پاسداری می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: امام(ره) متعلق به اسلام و بشریت است و اینکه گروهی امام را تنها منتصب به خود بدانند و بخواهند با نام امام به قدرت برسند و حکومت کنند و برای خود جایگاهی دست و پا کنند نهایت ضعف درک و عدم بینش است.

وی مقام معظم رهبری را امام شناس واقعی دانست و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب درخصوص راه امام و خلقیات و بصیرت امام به معنای واقعی شاگرد ایشان بوده و خود نیز ویژگی های امام گونه دارد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: راه امام راهی نیست که بی خطر باشد و در راه امام و مکتب امام باید محکم و استوار بایستیم.

وی شاخص اصالت این راه را ولی فقیه دانست و اذعان داشت: امام خمینی(ره) در یک جهت انسان ساز و معراجی بود و امروز مدافع رهبر بودن ادامه این مسیر حق است.


کد مطلب: 14856

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14856/انقلاب-امام-خمینی-ره-نگاه-جهانیان-ایران-عوض

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir