کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار جمعی از پاسداران سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با نماینده ولی فقیه در استان

10 خرداد 1393 ساعت 13:46

در آستانه ایام شعبانیه و روز پاسدار، جمعی از پاسداران سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز در دیدار صبح امروز جمعی از پاسداران استان با امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان با اشاره به فرارسیدن ایام پر برکت شعبانیه گفت: پاسداران به عنوان شجره طیبه و تداعی کنندگان خط حسینی و خمینی، امروز با صلابت تمام توانسته اند نقش برجسته ای در دفاع از انقلاب و ارزش های شهدا داشته باشند.

سردار رضا محمد سلیمانی با بیان نقش بسیجیان به عنوان حامیان راستین سپاه و انقلاب افزود: نهاد مقدس سپاه، با توجه به ماموریت های حساسی که در موقعیت های مختلف بر عهده دارد، همیشه سعی کرده، خود را با نیاز های انقلاب آماده کند و  از ساز و کارها و تجهیزات مختلف برای مواقع حساس در حفظ امنیت ایران اسلامی  به کار گیری نماید.

سلیمانی ادامه داد: پاسداران و بسیجیان این مرز و بوم، چه امروز که در تهدیدات نرم است و چه در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی که تهدیدی سخت به شمار رفت، با همه وجود خود را آماده پشتیبانی از ولایت و دفاع تمام جانبه از انقلاب کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان خاطرنشان کرد:در این راستا اعتقاد بر آن است که گفتمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید بر سایر گفتمان های جهانی غلبه پیدا کند و سپاه توفیق و افتخار آن را دارد که در این عرصه پیشتاز است و در ادامه خط خون شهیدان از تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


حجت الاسلام سرافراز، نماینده ولی فقیه در سپاه استان هم در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت : نام گذاری روز پاسدار در این روز های پربرکت شعبان؛ به این دلیل است که پاسداران نهاد مقدس سپاه، با تاسی از حضرت اباعبد الله الحسین (ع) و آقا قمر بنی هاشم (ع) همواره از آرمان های شهدای اسلام و انقلاب حمایت  کرده و تجدید عهد و پیمان با نماینده  ولی فقیه در استان به منزله تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت و امام عصر(عج) است .

انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14853

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14853/دیدار-جمعی-پاسداران-سپاه-حضرت-قمر-بنی-هاشم-ع-نماینده-ولی-فقیه-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir