کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایجاد اشتغال و استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان از عوامل کاهش معضلات و جرایم در جامعه است

6 خرداد 1393 ساعت 19:11

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر در زیرساخت های فرهنگی در خصوص تاثیرات اولیه و تربیت در خانواده توجه و دقت صورت گیرد در خصوص مشکلات جوانان دغدغه ها کمتر می شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر قاسم سلیمانی در همایش نسیم مهر که به مناسبت روز ملی حمایت از خانواده های زندانی در تالار شهید لاجوردی اداره کل زندانهای استان برگزار شد گفت: اگر انسان در بستری پرورش پیدا کند که آن بستر از لحاظ تربیتی و آموزشی و زیرساختهای فرهنگی محیطی سالم و صالح باشد تربیتی صحیح و خوب خواهد داشت.

سلیمانی تاکید کرد: باید به عنوان کارگزاران نظام بسترهای مناسبی را برای رشد و تعالی فرزندانمان فراهم کنیم و شاهد روزی باشیم که کمترین جرایم و کمترین زندانی را داشته باشیم.

وی نقش خانواده و مادر و پدر و آموزش و پرورش را در مرحله بعد مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: اگر در زیرساخت های فرهنگی در خصوص تاثیرات اولیه و تربیت خانواده توجه داشته باشیم در خصوص جوانان دغدغه ها کمتر می شود.

سلیمانی از صاحب نظران، معتمدان، علما و بزرگان به عنوان الگوهای جامعه، جامعه به عنوان بستر پرورش و دولت ها در ایجاد زیرساختهای پیشگیری از انحراف و امنیت دادن به خانواده ها به عنوان مهمترین نقش آفرینان عرصه تربیت یاد کرد و اذعان داشت: ایجاد اشتغال و استفاده بهینه از اوقات فراغت و ظرفیت جوانان از جمله راهکارهای کاهش معضلات و جرایم در جامعه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: یکی از دلایل اولویت دادن به فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری ایجاد بسترهایی برای پیشگیری از انحراف و جرایم در جامعه و در بین جوانان است.

سلیمانی گفت: عدالت یعنی اجرای قانون و در کنار اجرای عدالت و قانون باید به خانواده های زندانیان هم توجه شود چرا که رسیدگی به مشکلات این خانواده ها بهترین کار خیر و نوعی پیشگیری از تشدید جرایم و انحرافات است.

گفتنی است در این همایش استاندار چهارمحال و بختیاری به ۵۰ خانواده زندانی هر کدام به مبلغ ۵ میلیون ریال کمک کرد.


کد مطلب: 14765

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14765/ایجاد-اشتغال-استفاده-بهینه-اوقات-فراغت-جوانان-عوامل-کاهش-معضلات-جرایم-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir