کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه بن:

هویت راستین انقلاب اسلامی با فتح خرمشهر تکامل یافت

4 خرداد 1393 ساعت 7:51

بي شك واقعه آزادسازي خرمشهر يكي از حماسه‌هاي به ياد ماندني رزمندگان دلاور سپاه اسلام است كه هویت راستین انقلاب اسلامی با آن تکامل یافت.


به گزارش جهان بین نیوز، موسوی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زنگ خبر گفت: بزرگترين پيام فتح خرمشهر شكست استكبار بود و هويت راستين انقلاب اسلامي در سوم خرداد با آزادسازي خرمشهر تكامل يافت.

وي با پرداختن به نحو عملیات بیت المقدس، افزود: اگر بخواهيم جامعه کنونی را با عملیات بیت‌المقدس قیاس کنیم بايد به فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي آيت الله خامنه اي در دانشگاه امام حسين اشاره باید اشاره کرد، ایشان در این دیدار فرمودند"آمريکا و ديگر ابر قدرتها واستکباران از سر اينکه ما درمقابل سلطه آنان و ظلم و خوي استکبار ستيزي آنها ايستادگي کرديم و جرات سر دادن شعار غرور آفرين مرگ بر آمريکا را حمايت از مستضعفين و مظلومان دنيارا از زبان مسولان کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي شنيده وگفته مي شود عصباني هستند".

موسوی تصریح کرد: ايران به لحاظ عدم اتکا به ابر قدرت ها توانسته است از نظر اقتصادي و زيرساختي به جايگاه رفيعي نائل شود و در فضاي سياسي و بين المللي به جايگاه ویژه‌ای دست پيدا کند که همه کشورهاي مخالف آمريکا، ايران را به عنوان الگو انتخاب کردند.

وی بر ضرورت وحدت مسئولان و ملت ایران حول محور ولی فقیه تاکید کرد و گفت: در وضعيتي که دشمن قصد به زانو در آوردن جمهوري اسلامي ايران به بهانه هاي مختلف از جمله انرژي هسته اي، مسائل اقتصادي و ترحيم ها و حقوق بشر و از اين قبيل مسائل را دارد دولت مردان ومسولان بايستي تحت لواي مقام عظماي ولايت براي مبارزه هماهنگ و همچنين انسجام بخشي به منظور دفاع از ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي فرمايشات ايشان رامدنظر و سرلوحه برنامه هاي خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بن ادامه داد: الگوى تفكر و رفتار رزمندگان، شهدا و ايثارگران به عنوان يك فرهنگ ارزشى- حماسى بيانگر نقش بى بديل، ايمان، روحيه فداكارى و خلاقيت و ابتكار عمل در كسب پيروزى ها به ويژه فتح خرمشهر است كه براى هميشه در طول تاريخ مى تواند الهام بخش باشد.

فرمانده ناحیه سپاه بن در پايان خاطرنشان کرد: آنچه ما امروز بايد به آن توجه کنيم اين است که هم به فتح خرمشهر نياز داريم  اما خرمشهر ما امروز جاي جاي جمهوري اسلامي است جنگ ما امروز جنگ فرهنگي و اقتصادي است امروز هم اگر بخواهيم عمليات گسترده اي مثل عمليات فتح خرمشهر انجام بديم بايد در عرصه اقتصاد انجام دهيم و اقتصاد مقاومتي را به عنوان راهبرد عملياتي خود در نظر بگيريم و تا با لطف خداوند ما در اين روياروي پيروز شویم.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 14705

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14705/هویت-راستین-انقلاب-اسلامی-فتح-خرمشهر-تکامل-یافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir