کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سوم خرداد:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

بسیج نیوز , 3 خرداد 1393 ساعت 14:11

به مناسبت گرامیداشت حماسه بزرگ سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار، پیروزی؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، صبحگاه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی در میدان صبحگاه امام رضا علیه السلام ستاد فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، خانواده معظم شهدا و یادگاران عملیات بیت المقدس در شهرکرد برگزار شد.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: سوم خرداد، یادآور رشادت و ازخودگذشتگی زاهدان شب و شیران روز در ۸ سال نبرد نابرابر در برابر ارتش تا بن دندان مسلح بعث و یک ائتلاف نانوشته جهانی است.

سردار رضا محمدسلیمانی، افزود: سوم خرداد، یادآور رزمندگانی است که با اتکا و ایمان به خداوند و شهادت و شجاعت خود توانستند قدرت پوشالی رژیم بعث و همه حامیانش را در هم بکوبند و از انقلاب و استقلال با شایستگی تمام دفاع نمایند.

وی، ادامه داد: در بین روزهای خاص دفاع مقدس، سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر، مناسبت ترین ایامی است که می شود مظهر و تجلی گاه اوج ایثار و مقاومت و شجاعت و پیروزی باشد، چرا که هسته های اولیه مقاومت مردمی و ایستادگی در برابر تجاوز در روزهای اول جنگ و در مقاومت ۳۳ روزه مردم شروع گردید.

فرمانده سپاه استان، تصریح کرد: حماسه آزادی خرمشهر بی شک یکی از صفحات زرین تاریخ ملت ایران خواهد بود و هست و باید به عنوان یک درس بزرگ، سرلوحه نسل جوان کشور و ملت بزرگ ایران قرار گیرد.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14701

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14701/صبحگاه-مشترک-نیروهای-مسلح-استان-چهارمحال-بختیاری-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir