کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رمز پیروزی در خرمشهر ولایتمداری و عزم و مقاومت رزمندگان بود

3 خرداد 1393 ساعت 9:20

رزمنده عملیات بیت المقدس گفت: مقاومت و صبر و هدایت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) عامل پیروزی ما بود در حالی که ما در بدترین شرایط و انواع و اقسام تحریم و کمبودها در برابر دشمنی که چندین کشور از او حمایت می کردند جنگیدیم و پیروز شدیم.


به گزارش جهانبین نیوز، عزیزالله علیاری رزمنده ای که در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر حضور داشت در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر گفت: اولین حضورم در جبهه در سن ۲۱ سالگی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بود که داوطلبانه و به صورت نیرویی مردمی حضور داشتم.

علیاری بیان داشت: ما با باورهایی که داشتیم و اعتقادات و آرمانهایی که داشتیم جنگ را اداره کردیم و حق مداری و ولایتمداری رمز موفقیت ما در دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: مقاومت و صبر و هدایت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) عامل پیروزی ما بود در حالی که ما در بدترین شرایط و انواع و اقسام تحریم و کمبودها در برابر دشمنی که چندین کشور از او حمایت می کردند جنگیدیم و پیروز شدیم.

علیاری تصریح کرد: ملت ایران با تاسی به آموزه های دینی و اسلامی هرگز تسلیم شرایط سخت و توطئه های دشمنان نمی شوند و در همه جبهه های دفاعی، فرهنگی و اقتصادی از بحران ها عبور می کنند.

این جانباز دفاع مقدس با اشاره به خاطرات فتح خرمشهر گفت: یکی از فرماندهان دلیر آن زمان شهید احمد کاظمی بود که در آن زمان فرمانده لشکر نجف اشرف بود و در زمان عملیات یک افسر عراقی را اسیر گرفته بودیم که شهید کاظمی به زبان عربی با او صحبت کرد و او را متقاعد کرد که وضعیت را برای عراقی ها توضیح دهد و آنها تسلیم شوند و در آن موقع ما ۲۰ هزار اسیر گرفتیم.

وی تاکید کرد: دولتمردان توجه داشته اند که در آن زمان رزمندگان به خاطر انقلاب و اسلام و با هدف ترویج آموزه های دینی و انسانی ایستادند و مقاومت کردند پس در حفظ و پاسداری از این نظام و انقلاب کوچکترین سستی و کوتاهی نداشته باشند.

علیاری افزود: مسئولان برای حل مشکلات جامعه و جوانان خصوصاً مشکلات اقتصادی و بیکاری تمام توان خود را به کار ببرند و قدر این ملت مقاوم و غیرتمند را بدانند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14684

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14684/رمز-پیروزی-خرمشهر-ولایتمداری-عزم-مقاومت-رزمندگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir