کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

فتح خرمشهر به عنوان فتح الفتوح 8 سال جنگ تحمیلی است/تنها راه علاج کشور در برابر جنگ نرم پیروی از رهبری است

3 خرداد 1393 ساعت 0:06

امام جمعه شهر اردل گفت:فتح خرمشهر به عنوان فتح الفتوح 8 سال جنگ تحمیلی و نمادی از مقاومت و ایثار ملت ایران در برابر دشمنان و استکبار جهانی است .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور در آیین نماز جمعه این هفته اردل نمازگران را به تقوای الهی سفارش کردند و اظهار کرد:مسلمانان نباید در مسئله رهبری منزوی و گوشه نشین باشند و وظیفه ماست که امر به معروف و نهی از منکر کنیم .
سلمانپورافزود:امامت و رهبری در متن زندگی ماست و باید وجود داشته باشد چرا که این مسیر سعادت و خوشبختی انسان را مشخص میکند.
وی در ادامه بابیان اینکه برگزاری جشن عروسی باید متناسب با یک جامعه اسلامی باشد اظهار داشت: رعایت حجاب موجب ایجاد آرامش و امنیت در سطح جامعه و تداوم و استحکام کانون خانواده ها می شود.
سلمانپور یادآور شد: تجربه نشان داده است زنان جامعه اسلامی با وجود حجاب همواره در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی و نیز کانون خانواده خود بسیار موفق بوده اند.
وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه گفت: دشمنان سعی دارند با ترویج مساله بی حجابی در جامعه مبانی دینی و اسلامی ما را سست کرده و از این طریق به نظام و انقلاب ما ضربه وارد سازند.
خطیب جمعه اردل در بخش دیگری خطبه ها گفت:رزمندگان ما در سوم خرداد روز فتح خرمشهر همت والا، حب و عشق به وطن، ایمان راسخ و غیرت دینی و اسلامی ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.
وی گفت: روحیه شهادت طلبی و ایثارگری رزمندگان اسلام و مجاهدتهای آنان در دوران جنگ تحمیلی پیروزی را در این جنگ نابرابر برای ملت ایران رقم زده و افتخاری بر افتخارات آنان در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساند.
حجت الاسلام سلمانپور افزود:اولین رمز پیروزی ایمان و توکل راسخ رزمندگان به خداوند متعال و دومین رمز پیروزی امداد های غیبی خداوند بزرگ و این باعث شد امام خمینی آن حرف تاریخی را بزنند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.
امام جمعه اردل اذعان داشت:یکی دیگر از رموز پیروزی در این عملیات اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و امام راحل بوده است و در زمان حال ما نیز با جنگ نرم روبه رو هستیم و راه علاج و خلاصی از این بحران پیروی از امام خامنه ای و شهدا جنگ تحمیلی است.
انتهای پیام


کد مطلب: 14673

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14673/فتح-خرمشهر-عنوان-الفتوح-8-سال-جنگ-تحمیلی-تنها-راه-علاج-کشور-برابر-نرم-پیروی-رهبری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir