کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوم خرداد سالروز درهم شکستن هیمنه استکبار جهانی بوده است

3 خرداد 1393 ساعت 8:49

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت:سوم خرداد سالروز درهم شکستن هیمنه استکبار جهانی بوده و در این عملیات حدود 16 هزار نیروی عراقی کشته و زخمی و همچنن 19 هزار نفر نیرو پیراهن های سفید خود را بالای سر برده و با خفت و خواری دخیل یا خمینی گفته و به اسارت رزمندگان اسلام در آمدند .


به گزارش جهانبین نیوز، بهرام صالحی در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت:حماسه سوم خرداد و روز فتح خرمشهر، تابلو تمام نمای دینمداری، ولایتمداری، صبر و استقامت و عزت و غیرت ملت ایران و رزمندگان اسلام بود.

صالحی گفت:مرحله چهارم عملیات بیت المقدس که از تاریخ ۱ تا ۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۱ به طول انجامید در نهایت به آزاد سازی خرمشهر انجامید و رویای صدام و ماشین جنگی وی را به کابوسی وحشتناک تبدیل نمود.

وی افزود:در این عملیات رزمندگان شجاع ایران اسلامی در غالب نیروهای تحت امر سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی نیروهای دشمن متجاوز را در طوفانی سهمگین و به قول امام راحل فوق تصور بشر گرفتار نمود که با مدد الهی نیروهای دشمن متجاوز به نمایندگی از سوی ارتشهای کشورهای پشتیبانی کننده در مقابل رزمندگان اسلام در خرمشهر زانوی شکست بر زمین کوبید .
انتهای پیام/ح


کد مطلب: 14670

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14670/سوم-خرداد-سالروز-درهم-شکستن-هیمنه-استکبار-جهانی-بوده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir