کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقامت در هر امری از آن امر مشکل تر و پیچیده تر است/مقاومت مردم ایران در دنیا بی نظیر است

2 خرداد 1393 ساعت 22:43

خطیب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) استقامت در امر را از خودامر مشکل تر دانست وگفت:مقاومت مردم ایران در تمام دنیا بی نظیر است.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار،حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت: اگر ایران اسلامی به جایی برسد که بتواند در مقابل زور گویان ایستادگی کند مسلما باید به اسرائیل حمله کند.

حسین نژادیان ضمن بیان این که مقاومت و جرات مردم ایران ستودنی است افزود:خیلی از سران کشورها می گویند ما هم شعار مرگ بر اسرائیل را دوست داریم ولی از ابراز آن واهمه دارند.

وی با تاکید بر این که باید عملی وارد میدان شویم گفت:غده سرطانی اسرائیل طبق فرمایش امام خمینی(ره) باید ریشه کن شود.

حجت الاسلام حسین نژادیان با اشاره به این که ملت ایران ۳۵ سال در مقابل تحریم ها ایستادگی کرده است تصریح کرد:هنر اسلام و اهل بیت ایران ثابت کرده است تحمل گرسنگی و تشنگی رادارند ولی هیچ گاه ضربه وشکست ایران را تحمل نمی کنند.

وی ادامه داد:ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی به تمام جهانیان ثابت کرده است که با اتکال بر خدا در مقابل مشکلات،توانایی شکست بزرگترین دشمنان را دارند.

وی گفت:مقاومت ۴۳ روزه مردم خرمشهر فصل مهمی در هشت سال دفاع مقدس است رزمندگان اسلام با دست خالی و حداقل تجهیزات در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

خطیب نماز جمعه شهر بروجن ظهور قدرت دفاعی ایران و ثبات داخلی را از پیامدهای فتح خرمشهر عنوان کرد و گفت:آزاد سازی پنج هزار و۴۰۰ متر مربع از خاک ایران،آزاد سازی جاده خرمشهر،انهدام تیپ و لشکر های دشمن در سطح وسیع،اسارت بیش از ۱۹ هزار از نیروهای متجاوزاز اهداف عملیات در خرمشهر بود.

وی خطاب به نمازگزان گفت:کمک به خانواده زندانیان جرائم غیر عمد به صورت نظام یافته و پوشیده ازبزهکاری ها،طلاق،ترک تحصیل وتکدی گری جلو گیری میکند.

حسین نژادیان همچنین مبعث رسول اکرم(ص) را گرامی داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14665

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14665/استقامت-امری-امر-مشکل-تر-پیچیده-مقاومت-مردم-ایران-دنیا-بی-نظیر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir