کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه پیام نور اردل:

فتح خرمشر به عنوان مظهر اقتدار رزمندگان عزیز و الگوی مقاومت،برای همیشه در ذهن ملت ایران باقی خواهد ماند

2 خرداد 1393 ساعت 22:41

رئیس دانشگاه پیام نور اردل گفت:فتح خرمشر به عنوان مظهر اقتدار رزمندگان عزیز و الگوی مقاومت،برای همیشه در ذهن ملت ایران باقی خواهد ماند و وظیفه یکایک ما این است که باید نگذاریم این ارزشها و آرمان های بلند شهدای جنگ تحمیلی مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام داریوش رحیمی دقایقی پیش در گفت وگو با خبر نگار هفت چشمه اظهار داشت: فتح خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نبود، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب اسلامی بود.
رحیمی افزود: سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.
وی گفت: در فتح خرمشهر قدرت دفاعی ايران ظهور و بروز کرد و در واقع عمليات بيت المقدس، توان و قدرت دفاعی ايران را به رخ دشمنان کشيد و آن ها را وادار به عقب نشينی کرد.
حجت الاسلام رحیمی ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی را از ديگر دستاوردهای فتح خرمشهر نام برد و گفت: فتح خرمشهر در واقع ظهور ايران به عنوان يک قدرت سياسی در خاورميانه بود.
رئیس دانشگاه پیام نور اردل در پایان جلوه گری ايمان و اعتقادات رزمندگان را نيز از دستاوردهای فتح خرمشهر برشمرد و گفت: اگر امروز در مقابله با جبهه فرهنگی و اقتصادی دشمن با اعتقاد و ايمان وارد عمل شويم در اين جبهه ها پيروز ميدان خواهيم شد.
انتهای پیام/ح


کد مطلب: 14661

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14661/فتح-خرمشر-عنوان-مظهر-اقتدار-رزمندگان-عزیز-الگوی-مقاومت-همیشه-ذهن-ملت-ایران-باقی-خواهد-ماند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir